Hi and Hello! Spustíme brzy :-)

dne

Vítejte na mém novém blogu!

Hodlám sem přidávat jak originální (ech, dejme tomu… Myslím tím „psané mojí rukou“) povídky na téma Johnlock a Sherlock BBC obecně; časem i překlady některých povídek, a taky sem tam nějakou tu moji recenzi mých oblíbených Johnlock povídek, na které bych ráda upozornila ostatní Johnlock fans B-).

Přestože BBC Sherlocka znám prakticky od doby, co běžel na BBC, tak jsem se dlouho bránila jakýmkoli SH/JW povídkám… Jenže když mě nedávno jedná dobrá duše, které si vážím, navedla na její objev, úplně jsem tomu propadla. A moc stránek s touhle tématikou v češtině jsem neviděla, tak proč si neudělat jednu vlastní?🙂

Samozřejmě, pokud bude obsah nějakého z článku slash, nebo by měl mít minimálně nějaký vyšší rating, bude takový článek uzamčen. Je to kvůli těm z vás, kdo potřebujete vyloženě pěsťovku, aby vám došlo, že vstupujete na výbušné…třaskavé…slashy…ehm :D…území. Abych to zbytečně nekomplikovala, heslem bude vždy název povídky/článku, který tak bude uzamčen.

Nějaké dotazy? Nechte mi je v komentech. :o)

Tak. A jdeme na to…

Necháte mi komentář?

