Mini příběhy pro Tumblr: Raději píšu smsky

Druhý kousek od Atlin Merrick. 🙂 Slash.

Raději píšu smsky

(2.)

Raději píšu smsky. To byla jedna z prvních věcí, které Sherlock řekl, když se setkali; byla to jedna z posledních věcí, které řekl, než odjel do Amsterodamu. A zatímco John v Londýně uzavřel dva případy, Sherlock psal smsky.

Z místa činu: Manželka je strašná lhářka.

Z taxíku:
Bože, myslím, že manžel snědl nějaký z důkazů.

Z ministerstva:
Ministr se právě dotkl mého zadku.

Z hotelového pokoje:
Jsem takhle blízko k tomu, abych někoho vyhodil z okna.

A v tu chvíli John odepsal: Videohovor za dvacet minut. Důležité pro případ.

Abyste věděli: John ví, že (neurofyziologicky) psaní esemesek vůbec nepomáhá snižovat hladinu stresu.
Nicméně, dodejte komunikaci na dálku hlas a hladina hormonu oxytocinu – potěšení – narůstá.

Jo, takže John se zatraceně chystal zvýšit tu Sherlockovu. Po tom, co se postará o jednu věc.

„Nemám čas,“ bručel Sherlock o dvacet minut později, ještě před tím, než si John vůbec stačil přizpůsobit notebook. Chvíli náš dobrý doktor neodpovídal; potom tiše řekl: „Ahoj, lásko.“

Jediný konzultující detektiv na světě přimhouřil oči a pak pomalu mrknul. „Ty jsi právě… Masturboval.“

Tváře zčervenalé, vlasy rozcuchané, spodní ret opuchlý od celkem intenzivního kousání, John se usmál. „Chybíš mi.“

Sherlockovy oči, svaly, i to zatracené dýchání se uvolnily a zpomalily. Kortizol se uvolnil, oxytocin zaujal jeho místo a John řekl: „Chtěl jsem ti jen říct tohle. Večer mi zavolej a řeknu ti to znovu. Zatím, lásko.“

Sherlock Johnovi rozhodně chtěl zavolat. Pravdou je, že o dvě hodiny později případ vyřešil a před setměním už byl doma.

Ani jeden z nich v příštích dnech nepsal smsky.

***

Atlin Merrick, I prefer to text

2 komentáře Přidejte váš

  1. SlashPrincess napsal:

    Už jsem zapomněla, kdy jsem se stala na Johnlock závislá, přestože jsem teprve včera večer viděla poslední epizodu třetí série. Ale už několik dlouhých, dlouhatánských dní nedělám nic jiného, než že hltám a hltám cokoliv, co se namane a už přestávám dýchat. 😀 Když si představím Sherlocka, jak vyslovuje slovo masturbovat, tak se rozpouštím. ^_^

    Děkuji za tyhle stránky, za všechny dokonalé povídky a překlady, které jsem zde našla. Děkuji, děkuji, děkuji. ❤

    1. miamam napsal:

      Vítej v klubu a ať se ti mezi náma líbí furt a pořád 😉

Necháte mi komentář?

