Plány do konce roku #13

dne

Říkáte si, že se nic neděje? Proč že se sakra nic neděje?? Ale ono se děje! A ještě se dít bude! 😀

Tak. Spousta novinek pro poslední kvartál!

Kde začít? *natěšeně poposedne na židli*

Asi u The Road Less Traveled. Poslední díl téhle povídky leží na digitálním stole mojí úžasné bety kalerme. Doufejme, že bude mít čas na něj mrknout co nejdříve, protože ač jsem s touhle povídkou vyrostla, už ji chci mít kompletní. Bude se mi po ní stýskat, ale co, už visí na webu, tak bude snadné na ni prostě kliknout a začíst se… Až jednou bude čas… Protože momentálně…

Momentálně!!!

Momentálně svůj čas porcuju na pididíly a kdykoli ho mám trochu nazbyt, tak pro vás makám, přátelé!

Protože co se v blízké budoucnosti objeví na tomhle blogu? Další překlad, juch!

Nejprve, protože se blíží Halloween – nebo Dušičky, jak chcete – jedna AU lahůdka. Pracovní název je překladem původního názvu povídky a zní: Než jsem tě potkal, byl jsem zvyklý žít sám. Sherlock je padlý anděl, Mycroft je „jenom“ anděl a John je prostě John, jak ho známe. Objeví se tu i Moriarty (jo, ten je taky sám sebou) a pěkně Sherlockovi zavaří. Jak Sherlocka nejlíp porazit? Burn the heart of him? No dobře, to by asi šlo, ale předně tu půjde o Sherlockova nádherná, hříšně černá křídla. Bude to pre-slash a po jeho dočtení budete mít pocit, jako by se vám na jazyku rozpouštěla hodně kvalitní čokoláda – aspoň doufám. Mňam.

Další věcí, kterou bych tu chtěla publikovat, je Dušičkový večírek. Opět pracovní název, nicméně ten takový nejspíš zůstane. Je to překlad, teprve na něm dělám (na rozdíl od Než jsem tě potkal…, který leží kalerme na digistole hned vedle TRLT – myslete na ni a držte jí palce.:D) a bude to plné humoru, krimi, naprosto super slash sexu (ach bože, překlad něčeho takového mě upřímně děsí. Ale já se s tím poperu!:D) a taky toho halloweenského bububu. Sherlock se totiž s Johnem dostane na VIP dušičkový večírek, kde se snaží dopadnout sériového vraha, který svým obětem vysaje všechnu krev z těla… Upír? Cože? Jakže? No na to se snaží přijít. Až to dočtete, už se nebudete moct zbavit představy Sherlocka a Johna v kostýmu, jak pod jednou postelí… 😛

Ještě nekončíme! Mám toho víc!

kalerme se pustila do překládání se mnou! Takže až přijde vánoční čas, objeví se tu bonus k TRLT, a to rovnou vánoční bonus! Bude to slash, bude to fluffy a bude to super! Vánoce u Holmesových, a nemyslím v 221B, ale u Holmesových, to přece musí být něco, hah! 😀

A konečně, k vydávání na tomhle blogu se připojí Katy, která se pustila do překládání dalšího kousku od verityburns, a to The Heart In The Whole. O této skvělé povídce jsem psala do čtenářského deníku, takže mám obrovskou radost, že se bude objevovat v češtině právě tady!

Tak mi a mému týmu držte palce a těšte se!

Páč já se těším úplně děsně! 😀

 

3 komentáře Přidejte váš

  1. Whooow!!! *w* Já se strašně těším! Na The Road Less Traveled, obzvláště, když vím, že příště bude Johnův úhel pohledu!!! A taky na ty právě zmíněné povídky a na The Heart In The Whole, to bude paráda!! Jste úžasné! Tahle stránka mě zachraňuje od toho, abych si nevytrhala vlasy frustrací při čekání na třetí řadu… kterou budou kvůli Doctorovi (nic proti němu, mám ho ráda, ale Sherlock!) vysílat až v lednu…
    Fanfikce jsou tím nejlepším způsobem, jak to přežít. No vážně. Jak můžou natočit něco tak dokonalého a pak se dva roky dívat na to, jak někteří nezmiňovaní trpí abstinenčními příznaky? Těch pár (šest) dílů už umím nazpaměť a moje romantická duše potřebuje další případy, další martiny freemany, benedicty Cumberbatche, a další Holmesexuální scény v Baker street.
    A jediné, co mě v tuhle chvíli zachraňuje, jsou filmy se jmenovanými herci a vy. Povídky na téhle stránce jsou všechny jako kostička mléčné čokolády po roce tvrdé diety.
    Děkuji!!!!!

  2. Katy napsal:

    Tak na ten Dušičkový večírek a Než jsem tě potkal, byl jsem zvyklý žít sám se vážně těším 😛 Zní to… no prostě bomba 😉
    Nechceš mi poslat URL originálu?? 🙂 Protože to vypadá fakt neskutečně, takže bych si klidně přečetla obě verze…
    I když, přiznejme si to, čeština je přece jen čeština 😀

  3. Casiopea napsal:

    Jsem hysterická!!!!!!!!!!!!!!! Bude Heart in the Whole!!!!!!!!!!!!!!!!! Áááááááááááááááááá!!!! 😀 Strašně se těším i na The Road, protože jakmile bude komplet, vrhám se na ni. Minulý týden jsem si dala x-tou reprízu v originále a nemůžu se dočkat české verze! Držím palce a těším se jak malá. 🙂

Necháte mi komentář?

