03:47 Jsem naštvaný

Dneska na mě v mailu čekalo předvánoční překvapení – TruTru mi poslala svou povídku s dotazem, zda bych ji tady nechtěla uveřejnit. Takže vám ji sem, vážení a milí, s velkou radostí dávám, protože mám krutě ráda blog Johna H. Watsona (který, pokud to ještě nevíte, je znovu v chodu) a tuhle krátkou povídku jsem si fakt velmi užila!

Ať se vám líbí!

Slash. 

03:47 Jsem naštvaný

Blog Dr. Johna H. Watsona

03:47 Jsem naštvaný.

Ahoj všichni, co čtete tento blog. Vím, že jsem nedávno psal o případu Jednosměrná křižovatka. No, od té doby se nic zvláštního nestalo. Sherlock se jen… nudí. Taky vím, že je hodně pozdě v noci a pokud se podíváte, kdy jsem článek publikoval, budete mě mít za blázna. Pravdou je, že to nejsem já, kdo se zbláznil. Sherlock hraje na housle. V půl čtvrté ráno, správně. Opravdu to někdy není jednoduché, žít s ním pod jednou střechou. Ačkoliv, musím přiznat, nehraje špatně. Ale to nic nemění na tom, že mě probudil a nenechá mě v klidu spát. Před dvaceti minutami jsem na něj volal, neslyšel. Šel jsem za ním, abych ho taktně upozornil na aktuální čas, a víte, co řekl? Že mu to pomáhá myslet. Řekněte mi, proč by někdo potřeboval v půl čtvrté ráno myslet? Tak jsem se ho zeptal, jestli našel nový případ. Ne, řekl a hrál dál. Takový on prostě je. Dělá si, co chce a nebere ohledy na ostatní. Je mu jedno, jestli se lidé kolem něj vyspí. On spát nepotřebuje, a tak to podle něj nepotřebuje nikdo. Jo, jsem naštvaný. A unavený. Vím přesně, co ten bastard udělá. Hraní ho do hodiny přestane bavit, začne bloudit po pokoji, přemýšlet nad tajnou cigaretou (mimochodem, schoval jsem je do knihovny za Londýn od A do Z. Doufám, že jsi nezpřeházel půlku pokoje) a nakonec si zapne počítač. Chvíli bude koukat, jestli se někde něco neděje (jakoby se v půl čtvrté někdo obtěžoval psát cokoli na internet) a nakonec se podívá sem. Občas si prochází mé staré texty, když se nudí a myslí si, že o tom nevím.

(No… teď už to ví)

Studii v Růžové četl alespoň třikrát (dostal se mi do administrativy a opravuje pravopisné chyby. Všimli jste si, že vymazal tu zmínku o Sluneční soustavě?). On sice kritizuje, co píšu, ale ve skutečnosti se mu to líbí. (Vím, že máš rád, když tě chválím, Sherlocku, přestaň se mračit.)

Omlouvám se za tak nesouvislý text. Ale myslím, že mám právo ho také občas naštvat.

Tak přemýšlím, že sem chodí opravdu hodně lidí. Je to zvláštní představa, že byste si tohle mohli přečíst. Ale upřímně, v tuhle hodinu je mi to jedno.

Kde jsem skončil? Ach, Sherlock. Někdy je vážně těžké s ním vyjít. Ale já jsem býval voják a už jsem přežíval i za horších podmínek. Ovšem mí přátelé z Afghánistánu mi nečetli moje soukromé dopisy, a pak o nich nevyprávěli každému okolo. To je jedna z věcí, kterou nemůžu vystát! Ach! A snad předběhnu ty, kteří nad vztahem mezi námi ve dne v noci spekulují, když prozradím, že si také myslím, že se tak chová ze žárlivosti. Sherlock odehnal každou moji přítelkyni. No vážně. Nejen že si nepamatuje jejich jména, ačkoliv má mozek, jak pátrací balon, on si mě před nimi přivlastňuje. Někdy se skoro bojím, že mě od nové známosti odtáhne a zavrčí na ni. Alespoň to tak vypadá.

Přemýšlel jsem nad těmi články v novinách. Polovina lidí si myslí, že se Sherlockem něco mám. No, mám s ním společný byt, sdílíme koupelnu, i když každý v jinou dobu, a kuchyň. I když si ji zabral skoro celou pro sebe Sherlock a jeho experimentální lahve s očními bulvami. (Doufám, že víckrát neotevřu ledničku, abych tam našel uříznutou hlavu, sakra!)

Jsem příliš unavený, abych vymýšlel, jak o tom nemluvit, takže o tom mluvit budu (příště si líp rozmysli budit mě ve tři ráno!)

Sherlock se mi líbí. Chci říct… normálně se mi chlapi nelíbí, ale Sherlock bohužel ano. Myslím, že na tom není nic špatného. Pamatujete, jak jsem se zmiňoval o Irene Adler? Řekla, že chytrost je sexy. No… měla pravdu. A co teprve genialita, ta je zatraceně sexy! Vždyť, sakra, kdo má doma geniálního konzultujícího detektiva? Nikdo. Konzultující detektiv je jenom Sherlock, protože si to vymyslel. A netvrďte mi, že vám nepřipadá hezký. Aristokratické rysy v obličeji, černé vlnité vlasy, štíhlý, vysoký, má dokonalý zadek (A netvař se tak spokojeně)… Nicméně… takový člověk se nenarodí v každém století, takže jestli si někdo myslí, že jsem gay, ať se jde vycpat. Já nejsem gay. Líbí se mi jen ženy… a Sherlock. Jenže pokud jde o něj, nevím, co si myslet. Líbím se mu? Ano. Jinak by se se mnou ani nebavil. Ale vztahy jako takové pro něj nemají význam. Jsem ženatý se svou prací, řekl, když jsme se poznali. A to opravdu je. Těžko byste ho vykopali na rande, ne že bych se o to párkrát nepokusil. Zeptal se proč, vždyť chodíme ven pořád. Pravda. Ale žádná večeře při svíčkách. Největší romantiky s ním můžete dosáhnout, když stojíte nad mrtvolou a on vám za vaši diagnózu recituje všechny možné příčiny zabití. Přijde vám to zvrácené? Mně se ale líbí, jak se mu přitom rozblikají oči nadšením. (nesměj se)

Takže nad čím jste to ještě v novinách veřejně přemýšleli? Ach jistě, spíme spolu? No teď zrovna ne. Kdyby ano, neměl by dost energie hrát tak časně z rána na housle. Ale proboha, jak si myslíte, že jsem omezil jeho ustavičné záchvaty nudy na minimum? Sherlock se v tom stavu rád vrací k cigaretám, sprejuje na tapetu graffitti, střílí do zdi, šlape po nábytku… Cluedo ho čas od času rozptýlí, ale když začne protestovat proti pravidlům hry, je to s ním k nevydržení. No a sex… Ten ho baví. Když jsme spolu v posteli, tak snadno zapomene, že nemá co na práci. Rád překonává sám sebe, a kdybyste věděli, jaké to je, když u toho zapne ty své dedukční schopnosti… Je vážně… dobrý. Ví přesně, kam sáhnout. Ví jak. I když jsme se milovali poprvé a on neměl žádné zkušenosti, na všechno hned přišel. Bylo to trochu frustrující, ale kdo by si ztěžoval, když vás dovede k takovému orgasmu! Tak, to by bylo. Asi jsem toho už napsal tak akorát. Rád bych jen vzkázal všem novinářům, kteří se chystají má slova překroutit: Můj blog čte pravděpodobně dost čtenářů na to, aby věděli, že jste něco vytrhli z kontextu. KittyRiley: Vezmi si z tohohle laskavě příklad a napiš něco pořádného. Ale pokud si něco kdokoliv z vás domyslí, tady to zůstane tak, jak to píšu a vy můžete svůj bulvár vyhodit do koše…

Bože, co to děláš, Johne? Už tu kravinu ulož a jdi konečně spát.

OK

Komentáře

Sherlock Holmes:

Tvůj nejlepší článek, Johne.

Paní Hudsonová:

Ach! Já to věděla! Neříkala jsem to? Johne, drahoušku, proč se nepřesuneš do Sherlockovy ložnice a nepřendáš jeho oči, prsty a další části těla z kuchyně tam?

Sherlock Holmes:

To je opravdu hodně špatný nápad, paní Hudsonová.

John Watson:

SHERLOCKU!!!  Tys to publikoval??? Já tě zabiju! Jdu tě zabít!!!

Sherlock Holmes:

Zkopírováno z textu: (nesměj se)

**

TruTruKanashiko

p.s. Povídka byla inspirována fanvideem: http://www.youtube.com/watch?v=Ai287ZvU8a0

**

14 komentářů Přidejte váš

  1. Leylon napsal:

    Tak toto bolo az absurne fantasticke! Nasmiala som sa neskutocne, uzasny napad a to zqkoncenie komentarmi… Ach, poor John, ten to so Sherlockom nikdy lahke mat nebude 🙂

  2. Katy chan ^^ napsal:

    Tohle je absolutně dokonalé! :O Pecka! Fakt super, hrozně se mi líbí, jak je to udělané, že to opravdu píše John na svůj blog. A to uzavření komentáři je fantastické! ^^

  3. Lang napsal:

    naprosto dokonalé 😀 no vidět výrazy Lestrade a spol. 😀 ..

    1. TruTru napsal:

      Děkuji 🙂 Mě by zase nejvíc zajímal výraz Andersona xD

  4. katyka napsal:

    Paráda, super som sa pobavila 🙂 Než sa to vysvetlilo, tak som sa Johnovej úprimnosti celkom čudovala. 😀 Fakt výborne napísané 🙂

    1. TruTru napsal:

      John si jen vybíjel svojí frustraci a naštvanost, ale líbila se mi představa udělat z něj alespoň v části povídky odhodlaného odvážlivce:D
      Moc děkuju! 🙂

  5. KalamityJane napsal:

    John to s ním vážně nemá jednodochý. 😀

    1. TruTru napsal:

      A nikdy mít nebude 😀

  6. Connie napsal:

    Krásné 😀

    1. TruTru napsal:

      Děkuji 🙂

  7. Lilith Rose napsal:

    Tak tohle bylo hodně dobrý!
    Umím si představit tu haldu novinářů až si tohle přečtou! Přesně takhle by se měl psát jeho blok! Ti dva prostě k sobě patří! 😀
    Díky za super povídku.
    S láskou Salazaret

    1. TruTru napsal:

      Jejich reakce by mě taky zajímaly! Bohužel pořád zůstává zdrženlivý 🙂 ( nebo se Sherlock prostě ještě nerozhodl zveřejnit jeho články uložené do konceptů 😀
      Že jo? Patří a basta! :3
      Já děkuji za komentář k mé povídce 🙂

  8. Sanasami napsal:

    HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAH JA UMRIEM TO BOLO BOŽSKÉ ……….naozaj skveléééééééééé 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 chudáčk John:D 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 náááááááádhera

    1. TruTru napsal:

      Děkuji 🙂
      To jo, chudák, to on je i v originálu od BBC 😀

Necháte mi komentář?

