Happy new Sherlock!

dne

Totiž Šťastného nového Sherlocka vám všem přeji!

 

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

(Já vim, Johne, jdu trochu pozdě…)

On už byl sice Nový rok včera, ale přiznám se, že jsem po těch svátcích tak vyšťavená, že jsem neměla sílu na nic. Natož vám s Johnem a Sherlockem pořádně popřát, a to ve speciálním stylu… (Vzhledem k tomu, že Třetí série – chvalme Moftisse, už je to tady! – se rozjela v Británii včera, když byl Nový rok, nějaká dobrá duše místo PF „Happy new year“ udělala „Happy new Sherlock“. Přijde mi to tak trefné, že vám to přeju taky :D)

 

Ať jste v tomhle roce zdraví a šťastní, ať se máte dobře a pokud přijdou nějaké chmury, ať se vedle vás vždycky objeví nějaký Sherlock, který vám je rozežene.

funny (17779) Animated Gif on Giphy

No, ať vám ty chmury Sherlock rozhání trochu jemněji… A ne infarktovým způsobem :D.

 

Už brzo se dozvíme (a já vás prosím i v zájmu ostatních, abyste zde nějaký čas nepsali spoilery), jak to se Sherlockem bylo. Mám takový dojem, že kdyby se všechno odehrávalo třeba na Maltě a ne v Anglii, mohlo by to být třeba takhle…

 

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

 

… No. Nebo taky ne. 😀

Když už tu je ta třetí série, tak mám vlastně splněno, ne? To už sem vlastně ani nemusím psát, že jo?

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

 

Fajn, Johne. Jen pro tvé smutné oči a našpulené rtíky budu pokračovat. Protože co? Dlouhé je čekání na ČTVRTOU sérii!!!

funny (17779) Animated Gif on Giphy

 

Mno. Tak abychom z toho nedostali migrénu nebo něco horšího, jedeme dál. Tenhle blog prostě asi jen tak končit nebude. A to chce oslavu!

funny (17779) Animated Gif on Giphy

 

Jo, kluci, pořádně to rozjeďte. A pak třeba můžete…

gif (16980) Animated Gif on Giphy

 

Ehrm…

Třeba si můžete zatančit.

dancing (4047) Animated Gif on Giphy

 

Hlavně nedělejte nic, čeho byste litovali.

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

 

Mějte se rádi.

 

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

 

Ale no tak! Trochu něžnější přístup by byl lepší, ne??

 

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

 

No vida, že to jde. Ještě že tu máme toho Johna.

Tak… Zatím co naši chlapci stráví společné chvíle po svém (ehm…), vy nezapomeňte, že tu stále jsem pro vás. I když je venku ošklivo, šedivo, i když bude mrznout a všechno bude hrozně smutný, dokud to zas nezačne vše pučit a cvrlikat, tak sem pořád budu něco přidávat a nebudu na to sama. A že mám k tomu pomocníky!

Mějte se v tomhle roce prostě moc, moc krásně, a třeba vám k tomu tyhle stránky občas i pomůžou ;-).

 

miamam

 

 

6 komentářů Přidejte váš

  1. kytka1 napsal:

    Tak to nemá chybičku. 🙂
    Děkuji za milé pokoukání. Tobě také samé krásné věci v roce 2014. ❤

  2. Terka napsal:

    Krásné přáníčko 😀 Taky ti samozřejmě přeji vše NEJ NEJ NEJ do nového roku, at je ještě lepší než ten předchozí!!

  3. hunecka napsal:

    tobě taky vše nej! no toto mě fakt dostalo, opravdu to nemá chybu!!! 🙂

  4. Katy napsal:

    Tak tohle PFko to vyhrálo na plně čáře! 😛 😉

  5. KalamityJane napsal:

    Krásné, moc krásné, děkuju. I Tobě krásný nový rok, ať Tě múza neopouští.
    P.S. John, get in my bed mě totálně odrovnalo 😀

  6. Liss napsal:

    Nejlepší přání do Nového roku, co jsem kdy viděla 😀 🙂 Za sebe děkuji a přeji Ti do nového roku to nejlepší, hlavně hodně inspirace na psaní a hodně času na překlad. Jsi vážně skvělá, že tohle děláš 🙂

Necháte mi komentář?

