Výsledek vánoční soutěže

dne

Neměla jsem tušení, že vám tolik zavařím…

Příště musím nějakou soutěž udělat nějak jednodušeji, protože vás maily poslalo moc a moc, ale nakonec jen jedna z vás uhodla obě části soutěže, a tak vyhrává:

 

helsl

 

Gratuluji!!! 🙂 Sama jsem zvědavá, jaké téma povídky mi vymyslíš 😀

 

A jaké jsou teda ty správné odpovědi? No, první otázka zněla:

1. Následujících šest povídek má něco zásadního společné (kromě Vánoc, obviously :D – a ne, to není správná odpověď). Co to je?

 

Všechny povídky jsou 221B, totiž každá má 221 slov, kde poslední slovo začíná na písmeno B.

 

A druhá otázka:

2. Každá z povídek nese část zprávy, kterou jsem tam pro vás schovala. Když ji dáte dohromady, co se v ní říká? :-)

 

VEšel do pokoje …

SEber ten krám …

LÉkořicové pendreky …    

 

VÁžit si něčí laskavost …

NOrmální je szždobit …

CElý svůj život …

 

Každá z povídek začínala jednou slabikou, dohromady je to zpráva VESELÉ VÁNOCE.

 

Je mi líto, že vás nebylo víc, co by uhodlo správně, hledali/y jste převážně nějaké skryté… jakoby poselství, něco nehmatatelného. Příště to zkusím udělat méně komplikované 😛

 

 

6 komentářů Přidejte váš

  1. Helena napsal:

    Loputre, Rochelle, Katyko, nic si z toho nedělejte, po bitvě je každá generál. BYLA to makačka na bednu, doslova jsem cítila, jak se mi přehřívají mozkové závity. Taky jsem vymýšlela konspirační teorie a hledala chlup, kde neroste. Ty nejgeniálnější věci jsou většinou jednoduché, což nám zpravidla dojde až ex post. A unavené štěstí si někdy sedne i na…, znáte to. Miamam je zkrátka mazaná, teď už to víte a příště se nedáte nachytat.

  2. katyka napsal:

    Bože, aké jasné, a ja som to prehliadla! 😀 Očividne som mdlého rozumu a dni by som mala tráviť pod dohľadom statného ošetrovateľa 😀 Inak, pri usilovnom rozmýšľaní som zabudla okomentovať, takže týmto by som chcela poviedky pochváliť, lebo mali krásnu atmosféru a ja som si ich čítanie naozaj užila 🙂

    1. miamam napsal:

      He, určitě to nebude mdlým rozumem, ale mou paranoidní představou, že nad triviálním zadáním soutěže všichni otráveně koulíte očima… 😀 Tak jsem to zřejmě přehnala s obtížností… A děkuji, jsem ráda, že se líbily 😉 ♥

  3. Rochelle napsal:

    Ty bláho!! Tak teď si připadám jako blbec já! 😀 Hodiny tu přemýšlím nad obsahem Mycroftova dárku, nad důvodem, proč by někdo zdobil Sherlocka nebo nad tou záhadnou větvičkou jmelí a výletem do šatny … kdybych o tom, co jsem z toho všechno vymyslela, měla psát blog, tak Johne nevim nevim, měl bys vážnou konkurenci … 😀 Každopádně skvělé na procvičení mozku a moc pěkné povídky! 🙂

    1. miamam napsal:

      To jsi překombinovala překombinované 😀 Nevadí, už chystám další soutěž na cca příští měsíc 🙂 A děkuji ♥ 🙂

  4. Loputre napsal:

    Když to tady tak vidím tak si říkám jak jsem byla tupá 😀 gratuluji výherci.

Necháte mi komentář?

