První narozeniny blogu JOHNLOCKPOSITIVE!

Dneska je to přesně rok, co jsem tenhle blog rozjela prvním článkem – příspěvkem do Čtenářského deníku.

Jupí!!! To by chtělo minimálně plácnutí do dlaně! („high five“) 😀

Himym

Nebo aspoň poplácání po rameni…?

(No, Chrisi a Zachu, netvařte se tak „nadšeně“…)

Když jsem to tu spouštěla, ani mě nenapadlo, že to tak dlouho vydrží. Upřímně, vlastně jsem ani nepřemýšlela, jak dlouho sem budu něco přidávat. Hmmm…

Ale pořád jsem měla docela chuť psát. A překládat. A hledat nové povídky, o kterých bych vám tady něco pověděla, abyste si taky rozšířili obzory. A docela to šlo, ne?

Můžete si tu zatím přečíst šest (+) mých vlastních povídek…

benedict cumberbatch (1529) Animated Gif on Giphy

(Nepřeháněj to, Benny, zase to není tolik…)

… Pět povídek a překladů od jiných přispěvatelů…

doctor who (8656) Animated Gif on Giphy

(No dobře, té jedné je zatím kousek, ale bude přibývat! :-P)

… Patnáct mých překladů…

david tennant (2041) Animated Gif on Giphy

(i když je jich několik jen kraťoučkých – od toho to jsou „MINI“ fictions, ne? 🙂

A několik článků v rubrice Čtenářský deník.

Původní kopanec – můj entuziasmus při zakládání tohohle blogu – by ale dříve nebo později vyprchal, nebýt jedné důležité věci.

Že nevíte které?

sherlock (2753) Animated Gif on Giphy

Vašich komentářů, přece! 

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

(No vážně!)

sherlock (2753) Animated Gif on Giphy

Jo, bylo víc než „dobré“ narazit na nějakou odpověď. I kdyby byla sebekratší. Ve statech stránky sice vidím, kolik lidí mi sem zavítá, ale to, že někdo napíše aspoň krátký komentář, to je… To je…

(Přesně!!!)

Děkuju vám, moji milí, že mi dáte vědět, že se vám něco líbí. Dodá mi to sílu ve dnech, kdy pochybuju o tom, co dělám, a kdy nemám chuť do ničeho. 

sherlock (2754) Animated Gif on Giphy

Tak si přejme, aby nám to spolu vydrželo – abych já psala, aby ti, co mi sem přispívají, psát nepřestali, a abyste vy občas odepsali… 😀

Děkuju vám ♥

martin freeman (862) Animated Gif on Giphy

19 komentářů Přidejte váš

  1. Radka napsal:

    Perfektní, jen pokračuj dál!!! Strašně ráda čtu nejen tvoje povídky a tvoje překlady, ale i ostatní autory, jste prostě super a jde vidět, že to co děláte máte rádi a děláte to pro radost, to je nejdůležitější! Jelikož jsem dlouhodobě nemocná tak vše co mi zvedne náladu a posune mne zase kousek k uzdravení je super! Ehmmm mám dotaz – kdy bude konec Na hraně??? Mno nic, prostě pochvala veliká!!!

  2. Kayla napsal:

    Všetko naj 😀 bro. Nech ti to prispievanie vydrží 😀 Gify boli best a som rada, že som narazila práve na túto stránku. Je to najlepšia JOHNLOCK stránka a to nepreháňam 😀 /aspoň podľa mňa/.

  3. Helena napsal:

    Liss to vystihla naprosto přesně, pod to se z fleku podepíšu. Tahle stránka ovlivnila a obohatila můj život víc, než kdybych vyhrála šťastných deset. Rochním si tu jako ryba v průzračné vodě a užívám si to jako feťák drogu. Vřelý dík vám všem, kteří se podílíte na něčem tak báječném, co my ostatní, nenadaní tvůrčím a jazykovým talentem, přijímáme s vděčnou pokorou a nadšeným úžasem. Snad se vám radost, jakou rozdáváte, někdy nějak vrátí, protože by bylo hrozně nespravedlivé, kdyby se tak nestalo.

    1. miamam napsal:

      Radost se aspoň mně (a myslím, že i ostatním) vrací v podobě komentářů. To je prostě… Jako ten gif výš :). Úplný Vánoce. Děkuji ♥

  4. KalamityJane napsal:

    Všechno nejlepší!

  5. Hanička napsal:

    Také Ti moc blahopřeji a velice děkuji, za tyto božííí stránky..ještě jednou veliké díky 😉 🙂

  6. Liss napsal:

    Wow, moc gratuluji k důležitému mezníku v blogovém životě!! Tyto stránky objevila teprve před nedávnem, ale okamžitě jsem se do nich zamilovala! (bez přehánění!) Ach, kolik jen jsem zde čtením všech těch nádherných povídek strávila času, vlastně bych vám měla nadávat, nebýt vás, už bych měla všechny zkoušky udělané v předtermínech, protože by mě nic nerozptylovalo od učení! 😛 Ne, teď vážně, opravdu to tu je fantastické, jen tak dál, pokračujte, velmi si cením vaší práce a nadšení do dělání tohohle všeho, děkuji!! 🙂

  7. POPO napsal:

    Gratuluji a přeji hodně nápadů, výdrže a hlavně chuti pokračovat. A DĚKUJI!

  8. Sophie napsal:

    Velká gratulace 🙂 jsem ráda, že nějáké stránky jsou :-)))

  9. Sophie napsal:

    Aaa , no jsem ráda že tu nějáký takovýhle blog je 🙂 Děkuju za něj, a ráda bych se něják podílela , kdyby bylo třeba 🙂 třeba překlady byť jsem to nikdy nedělala , ale aspoň bych spojila příjemné- tedy Sherlocka s Johnem s vylepšením mé úrovně aj 🙂 takže nabízím pokus o pomoc 😀

  10. Terka napsal:

    Všechno nejlepší !!! Děkuji za tyhle stránky, převrátily mi život o spoustu stupňů. #johnlocklives!!!
    P.S. Článek jako vždy skvělý 😀

    1. miamam napsal:

      No, tvoje komenty jsou jedny z těch, které je drží v chodu, takže – Díky! 😀

  11. Sanasami napsal:

    och a zabudla som ešte dodať …..aby toto nebol iba jeden rôčik ale aby sme oslavovaly koku a koku rokou a aby si nás ´ďalej tešila svojími úžasnými poviedkami a prekladmi tore sú úžasnééééééééééé …ešte raz GRATULUJEM 😀 😀 😀 😀

  12. Sanasami napsal:

    všetko naj k prvému rôčiku 😀 😀 😀 😀

    1. miamam napsal:

      Děkuji! Jsem takové nezbedné batole. 😀

  13. Lilith Rose napsal:

    Ani nevíš jak Velkou radost mi Tvé stránky dělají!
    Zavítám sem skoro každý den! 🙂
    A přeji všechno nejlepší k narozeninám! Hodně múzy! Dobrých čtenářů. Senzačních povídek! A za rok tu budeme určitě pořád!
    Sherlock forever!
    S láskou Salazaret

    1. miamam napsal:

      Ach, tvoje komentáře mi vždy na chvíli zkratují vedení… Moc ti děkuji ♥ 😉

  14. Casiopea napsal:

    Veliká gratulace a také veliké díky za tyhle stránky, zlatíčko. A taky díky, že jsi mi vylepšila den. (Sice jsem si tak trochu poslintala klávesnici, ale to nevadí). 😀 Všechno nejlepší!!!

    1. miamam napsal:

      😀 haha, děkuju, snad jsi ji utřela dřív, než to způsobilo nevratné škody 😛 Mimochodem, nebýt tebe, tak ty stránky vlastně ani nejsou, takže svým způsobem děkuješ sama sobě 🙂

Necháte mi komentář?

