První čtvrtina 2014 (aneb: proč je ticho po pěšině)

dne

Co teď dělám a co na vás chystám pro první kvartál – více méně.

🙂

Ticho po pěšině?… Díky Katy ještě nějakou chvíli ne, ta pro vás pořád překládá Tvůj celý svět.

Já mám momentálně taky fůru práce; v první řadě s tím, abych tělesně pojala všechno to nadšení, které mám díky schválenému překladu rovnou dvou povídek!  —>

Takže ti, kdož jste se mnou už nějakou tu dobu, minulý rok jsem psala do Čtenářského deníku o sérii, kterou napsala NoStraightLine. Někteří z vás se mi ozývali s tím, že by rádi viděli překlad, ale já se tehdy vážně necítila na to, abych to přeložila… A teď vám snad udělám radost, když říkám, že ji budu překládat. Více o dané sérii ZDE, pak i později, až začnu vydávat, napíšu ještě krátký varovný článek (bude vážně třeba). Trying to Find the In-Between, už se na tebe těším (a zároveň z ní mám fakt hrůzu, ale to se poddá :D).

Další kousek, který budu překládat, sice vyšel jako jednorázovka, ale je tak megadlouhý, že jej rozdělím minimálně na dva, možná i na tři díly. John a Sherlock vypadnou z lodi do rozbouřeného oceánu a ocitnou se na naprosto opuštěném ostrově. Omezené možnosti, nic moc ke sledování, k dedukování… Žádný případ. Žádní lidé. Sherlock začíná přicházet o rozum a to dost vážně. S Johnem bojují o přežití… Když to čtu (a právě teď překládám), mám z toho dojmy jako ze Starce a moře – cítím to slunce a vůni moře, slyším vítr, a samota je tak děsivá, že si musím dávat pauzu, abych se probrala a zjistila, že nejsem sama uprostřed oceánu na místě, kam nikdy nedošlápla lidská noha, ale že sedím doma v teple za kompem. 😛

Těšte se, moji milí. Bude to sice explicitní johnlock (stejně jako zmíněná série výš), ale rozhodně to není nějak hloupé pwp.

A ještě navrch (přestože to je momentálně s otazníkem), začala jsem psát kapitolový johnlock. Respektive kapitolovou johnlock detektivku. Nikdy jsem to nepsala a „lehce“ mě děsí zápletka. Ale všechno je jednou poprvé, což? 🙂 Než něco vydám, musím toho ještě kus napsat (protože jinak byste mě asi ukamenovali :D). Tož mi držte palce, aby mě múza neopustila, protože to bude detektivní a brutální a napínavý a děsivý a romantický… Chjo. 🙂

13 komentářů Přidejte váš

  1. Liss napsal:

    Teď jsem si znova pročítala Less Traveled Christmas a nepozapomnělas na ten epilog? Nerada bych o něj přišla (a myslím, že nejsem jediná :))

    1. miamam napsal:

      Neboj se, nezapomněla jsem! 🙂 Jen jsem to zapomněla připsat sem, hahaha 😀 Epilog bude! 😉

  2. POPO napsal:

    Tu som, za kaktusom, připravená, napnutá, nedočkavá a slintající 😀 Ehm… což v překladu znamená, že se nemůžu dočkat, až nám začneš servírovat všechny ty lahůdky, které pečeš, vaříš a smažiš 🙂

    1. miamam napsal:

      Jedna potřebuje podusit, druhá se teprve rozmrazuje, třetí už jsem rozkrájela na tři kusy a jeden z nich putoval degustátorovi (kalerme) na ochutnávku. Tož už brzy si smlsneš, hehe :D.

  3. Eliška napsal:

    Uf… tak jsem nakoukla do originálu Trying to Find the In-Between a už rozumím, proč jsi váhala s tím, jestli se do toho pouštět… takže, jsem fakt zvědavá jak to bude vypadat v češtině a smekám před tvou odvahou 🙂 Ani tak mi nedělá problém ten explicitní popis, jako naprostá absence citů…
    A k dalším povídkám, jo, nemůžu se dočkat 😉

    1. miamam napsal:

      Je to složité, no… Nebude to nějaká přímočará oddychová romance. Ještě před uveřejněním napíšu krátký samostatný článek, i když to obvykle nedělám. Díky 🙂

  4. mim napsal:

    diky a este raz diky, uz som si po pozreti 3. serie zacala od nedostatku kvalitnych Johnlock poviedok pomaly trhat vlasy:)…..a zrazu….v rss citacke novinky od teba, mas skvele tipy na poviedky, kvalitne preklady a este mame od teba ako bonus vlastnu poviedku, uz sa tesim a drzim palce:)

    1. miamam napsal:

      No ta moje se teprve chystá, jak píšu, ale na tomhle blogu už nějaké mé najdeš. Tak pěkné počtení, třeba ti zkrátí dlouhou chvíli. 🙂 A děkuji ♥

  5. Liss napsal:

    Takové krásné zprávy bych mohla poslouchat pořád 🙂 Na všechny překlady se moc těším, ale obzvlášť na tvou vlastní tvorbu! A jsem rozpolcena, protože na jednu stranu doufám, že se tu všechno objeví co nejdřív, ale na druhou mám spoustu učení a vím, že bych se tu akorát rozptýlila, rozněžnila a neměla na učení těch hrůz vůbec náladu 😀

  6. Roedeer napsal:

    Drzim ti palce tedy :]

  7. Katy napsal:

    Bože! Trying to find in-between?? děláš si srandu?!???? :O Tu sérii jsem četla snad… stokrát! Jo! Jo! Jo! (řekla jsem to nahlas a ještě si u toho poskočila, tak se teď na mě doma dívají dost divně… 😛 ) Ale omg, já se tak těším 😀
    A co teprve ta druhá… nepošleš mi anglický název, abych ukojila svoji zvědavost prozatím alespoň na originálu??? 🙂
    A ta třetí věcička… Detektivka? No co, že vše je jednou poprvé… 😛 A. já. se. těším. ! 😀
    Třikrát ano!

    1. miamam napsal:

      Proč si myslíš, že jsem ten aj název ani nenapsala??? 😀 LOL, protože ho sem dám, až vložím první část překladu, do tý doby byste si to někteří určitě přečetli v originále! Bahaha… 😀

  8. Sanasami napsal:

    zatiaľ spokojná na 99% šťastná budem na 100% až niečo s toho pridáš 😀 😀 😀 😀 😀 ….už sa neviem dočkať

Necháte mi komentář?

