Asi vás zklamu…

dne

Asi vás zklamu (no, asi určitě), ale na další dílek Tvého celého světa si budete muset ještě počkat, vyjde příští týden. Katy nějak nestíhala. Pokud ale budu stíhat já, možná vám ještě dnes večer přibude Sedmý stolek do tuctu – i když bude úplně jiný, než na jaký jste byli dosud zvyklí.

3 komentáře Přidejte váš

  1. Eliška napsal:

    My se na Katy nezlobíme 🙂 Všichni někdy nestíháme… ale nemůžeme se dočkat, to jo 😉

  2. Liss napsal:

    Vy mne vážně chcete donutit, abych si zlepšila angličtinu, že jo? 😀 Sice jsem se na Tvůj celý svět moc těšila, ale chápu, že někdy to prostě nevyjde. A na Stolek jsem velmi zvědavá 🙂

  3. Helena napsal:

    Katynka nás podrobuje tvrdé zkoušce trpělivosti, jen co je pravda. Opravdu by to nešlo dřív než příští týden? Zkusila jsem to, no, asi nešlo. Tak už aby byla příští středa!

Necháte mi komentář?

