mimi: comic Sherlock

Něco neobvyklého! O.O

Tohle vlastně ani není článek, ale spíš odkaz na krátký Sherlock comic, který přeložila mimi do slovenštiny, a kvůli němuž mě poprosila o publikaci zde (mimi ještě pracuje na překladu, který se tu časem také objeví, tak jsem si říkala, proč ne?🙂 ). Momentální nastavení tohohle webu mi nedovoluje zobrazit komiks ve velikosti, která by byla dobře čitelná, takže vám v tomto článku poskytuju miniaturu, které vás přímo hodí na web s obrázky ve slušné velikosti – jen na ten obrázek klikněte.

John a Sherlock na pláži. A Sherlock neumí plavat. Hm…😀

Johnlock. Slash.

verilyvexed_bbc sherlock comic

7 komentářů Přidejte váš

  1. mimi napsal:

    díky za všetky vaše komentáre, som rada, že sa preklad páčil🙂

  2. mimi napsal:

    Ďakujem za všetky vaše komentáre, som rada, že vás komix pobavil🙂 ja som sa pri prekladaní bavila kráľovsky.

  3. Lucik napsal:

    Super😀 jen Mycroft je vazne vterka😀

  4. Liss napsal:

    To je boží!😀 A Mycroft je strašnej šmírák😀

  5. Loputres napsal:

    Skvělé mě teda dostal ten konec🙂

  6. TruTru napsal:

    Úžasné!😀 Výstižná kresba, roztomilý příběh! *w*

  7. Saku-chan napsal:

    To je sladký :3 A zároveň vtipný XDD Nasmála jsem se😄 Skvělý překlad ^^

Necháte mi komentář?

