Dotaz na váš názor

dne

Mám takové dilema.

Protože dělám na více věcech najednou (a není to nutně kontraproduktivní, naopak se díky tomu víc soustředím na každou z těch věcí), mám od každé jen „kousek“.

Tak bych ráda věděla, co byste teď raději.

Právě jsem dodělala druhou část série Trying to Find the In-Between. Už když jsem se do toho pouštěla, věděla jsem, že pro mě budou kritické první tři části, pak už se to bude psát skoro samo (přestože další části jsou i dvakrát tak dlouhé co každá předchozí část, ale prostě ten obsah se mi bude snadněji překládat).

Taky jsem cca ve třetině z celkového příběhu – snad-i-napínavé detektivky, která bude moje vlastní. Sherlock a John se v ní vydají do Prahy řešit případ opuštěného starého domu, který zdědila jejich současná klientka. Jenže nakonec nejde jen o podivné dědictví, ani o poklad, ale o život…

Přemýšlím, jestli vám sem dát alespoň to, co už mám – a v tom případě bych vydávala pochopitelně dost nepravidelně (!), nebo mám ještě psát do zásoby, a pak vám dávat pravidelnou dávku?

Prosím dejte mi vědět do komentářů, co byste raději.

P.S.: Katy stále dělá na TCS, nebojte 😉

2. P.S.: Konec TRLT zatím odkládám, vzhledem k obsahu nejspíš na léto, ale dělám to především proto, že se u toho neuvěřitelně vztekám. A to má na celkový překlad neblahý vliv, takže to vážně, vážně nechci uspíšit :D.

12 komentářů Přidejte váš

  1. helsl napsal:

    Malvina to vystihla naprosto přesně. Tvůj příběh hned, furt a včera bylo pozdě. Jestli přeháním, tak jenom maličko. Samozřejmě přečtu nadšeně kdykoliv cokoliv, co tady najdu, ale ptala ses na názor.

  2. Lucie napsal:

    Ahoj, já se těším na všechno, ale jsem pro pravidelné dávky. Přeju co nějméně rozčilování s TRLT.

  3. Terka napsal:

    Okamžité dávky! 😀 Už se nemůžu dočkat té tvé povídky, zbožňuju case-fic!!

  4. katyka napsal:

    Ja hlasujem za tvoju detektívku 🙂 A začať s ňou hneď a postupne pridávať, netrpezlivo dobiedzajúci čitatelia sú podľa mňa celkom dobrá motivácia k písaniu 🙂

  5. mimi napsal:

    Ja som ochotná počkať, kým dokončíš preklad a tvoj vlastný príbeh a až potom to celé začneš uverejňovať. Viem, to čakanie je hrozné, (najmä keď už si nás navnadila, že niečo pre nás máš:))ale pre mňa osobne je úplne desivé čakať na ďalšiu časť už rozpísanej poviedky bližšie neurčený čas.:)

  6. Lucik napsal:

    Ja si prectu cokoliv 😀 takze v rozhodovani moc nepomuzu…
    S tim vztekanim to chapu, zacala sem prekladat Just a Kiss a dava mi to zabrat 😀

  7. Malvina napsal:

    Tak – okamzitu davku a potom dalsie pravidelne:-)

  8. Liss napsal:

    Sakra ženská, vybírat mezi Trying (kterou jsem se jala číst v originále, ale dál než do druhé kapitoly jsem se neposunula) a Tvou vlastní povídkou je jako vybírat si jestli budu cestovat s Doctorem nebo budu řešit zločiny se Sherlockem! Ale když už bych se pro něco měla rozhodnout, tak pro Tvou povídku v pravidelných intervalech 🙂

  9. Ali Nasweter napsal:

    Okamžité dávky, jednoznačně. 😀 Tvoje vlastní povídka by mě zajímala.

    1. Katy napsal:

      😀 Tvoje detektivka! Jo hlasuju pro detektivku. Trying to find je dokonalost na kterou se neuvěřitelně těším ale sakra… Víš že jsi nám dala na výběr mezi wonderful a gorgeous? 😀 nicméně po dlouhém dohadování sama se sebou volím tvoji detektivku :))

  10. Malvina napsal:

    Hlasujem za Tvoju vec a okamzitu davku…;-)

  11. Julianne napsal:

    Mne by sa najviac páčilo Trying to Find the In-Between. Síce som to v rýchlovke prebehla v originále, pretože som si nechcela kaziť radosť z prekladu. Takže moja voľba je jasná… Ale budem nadšená za čokoľvek. 😀

Necháte mi komentář?

