Nekonečný sen – komiksový překlad

dne

Ptát se, jestli znáte Sherlocka, je trochu zcestné, ale znáte Sandmana od Neila Gaimana? Ach, moc doufám, že ano! Je to úchvatná komiksová série, plná fantasy a legend a mýtů, které se mezi sebou prolínají tak neuměle, že ani po několikerém čtení nepřestanete žasnout.

Ale tenhle článek není o Sandmanovi, ale o tom, co vznikne, když někdo, kdo umí malovat a miluje oba příběhy, vytvoří svůj vlastní crossover – tak jako Navydream stvořila Sandmanlock.

 

 

 

Narazila jsem na něj před několika měsíci a už po prvních několika „stránkách“ jsem si říkala, že by bylo úžasné to přeložit. Ten příběh je… ááá! (To se stane, když mě najednou napadne asi deset superlativů, a já si prostě nemůžu vybrat, který použiju)

A nemusíte znát původního Sandmana. Já ho taky neznala. Ale pokud ho už náhodou znáte, bude to pro vás lepší. Některé věci pak najednou získají mnohem větší hloubku, jiné vám připomenou, co se dělo v původním příběhu.

 

Tenhle Sandmanlock, to je zajímavý týpek. Už ty oči… Jsou plné hvězd. A jak to, že lidem dokáže lézt do snů? A proč se poslední dobou lepí na Johna Watsona?

Pořád…

Tolik… Často… Hm.

Je to o lásce. O snech. O zapomínání, životě, smrti…

A prostě tomu aspoň dejte šanci! 😀

 

Chtěla bych vás nalákat (není to zřejmé? :D) na blog na tumbleru, kde budu postupně vydávat přeložený komiks pod názvem Nekonečný sen (původní název Endless Dream).

Autor/ka s překladem pochopitelně souhlasila; její ostatní kresby a blog najdete TADY, odkaz na stránku věnovanou pouze tomuto příběhu v angličtině + fanartům je ZDE

Klikněte na obrázek a ocitněte se v Nekonečném snu…

Endless Dream cover

 

 

4 komentáře Přidejte váš

  1. Katy napsal:

    Ah, chystám se tě zabít 😀 No, nejdřív poděkovat, ale potom zabít. Strávila jsem právě dvě hodiny nepřetržitého čtení a vyplakala si pomalu všechny kapesníčky v bytě, abych pak zjistila, že to ještě NENÍ dokončené! 😀 sakra je to nádherný příběh…

    1. miamam napsal:

      Neboj se nic, ona ta autorka přidává docela pravidelně a nechystá se to nedokončit 😀

  2. Lex-san napsal:

    Klobouk dolů před tvojí aktivitou 🙂
    Já osobně znám Sandmana jen ze seriálu Sleepy Hollow 🙂 Ale nedalo mi to, a tak jsem nahlídl na úvodní stránku. A pak na další a další. Dal jsem si pauzu, jen abych si udělal čaj a napsal komentář. A hlavně poděkování, protože je to setsakra skvělý a jsem moc zvědav, kdy dneska půjdu spát 🙂 Zítra jsem totiž stopil přednášku, abych něco udělal a možná načetl pár knih na zkoušky, ale asi budu mít jiný program 🙂
    Ještě jednou díky za skvělý tip a i když už to teď sjíždím v angličtině, tak se na tvůj překlad moc těším 🙂

    1. miamam napsal:

      Je to neobyčejně chytlavý, co? Obecně mám ráda Sherlocka v komiksu, spousta autorů dělá nádherný práce, ale žádný není tak rozsáhlý a nechytl mě tolik jako Sandmanlock. 🙂 No, tak ať ti ta zkouška dobře dopadne 😀

Necháte mi komentář?

