Výsledek Velikonoční soutěže!

dne

Jupijou!

U této soutěže se vás sešlo mnohem víc, kdož jste uhádli správnou odpověď, a ještě ke všemu jste popsali, jak jste na to přišli.🙂

Mám z toho velikou radost! (upřímně, jak by asi bylo vám, kdybyste drželi palce všem zúčastněným, načež pak otvíráte jeden odpovědní mail za druhým a … nic? Já tu soutěž vyhlásila, aby ji někdo vyhrál, že? A vážně moc se mi ulevilo, že vás bylo tolik, co jste uhodli :D)

Vítěz je jenom jeden, bohužel – ale nezoufejte, za nějaký čas přijdu s další soutěží!😉

 

Hledala jsem nějaký losovací program na netu (chvilku jsem dokonce uvažovala, že popadnu nejbližší nevinné dítě, které ještě neumí číst, strčím mu ruku do mísy s přeskládanými papírky, na kterém budou jména, a pak prostě nějaké vyvstane…). A nakonec jsem zjistila, že i „pitomý“ excel umí losovací příkaz, ha!

No, ale ať už to nezdržuju…

 

Zadání znělo:

V následující povídce Sherlock napíše skladbu, kterou věnuje Johnovi. Ale něco na ní nesedí… Jistá část se k Sherlockově obvyklé hudbě vůbec nehodí.

Co tím chtěl básník říci? – Ehm, totiž, jak to skladatel myslel?

Napište mi vaši odpověď včetně vysvětlení, jak jste k ní došli (všichni to znáte z matiky, nejde jen o výsledek, ale i o postup :D) na johnlockpositive@seznam.cz do 1. 5. (včetně), pokud chcete vyhrát povídku, kterou napíšu podle vašeho přání.

 

Správná odpověď:

Sherlock do toho notového zápisu Morseovkou zašifroval „Miluji te“.

(…) „Hmm-mmm… tada… tatá-dada… tadadá.“ Otočil se ke dveřím, ale zůstávaly zavřené. Buď ho Sherlock neslyšel, nebo ho ignoroval. „Naná-náná… Tada… tááá… da.“ (…)

… Přepisem Johnova broukání je:

_ _ / .. / . _ ../ .. _/ . _ _ _/ ../ _/ .

M       I       L       U         J         I    T   E

 

 

Děkuji za účast:

Elišce Růžičkové

Suzume

Ann

helsl

izzime

Katy

KalamityJane

a Nix,

slečnám Elišce Musilové, Amy (B.) a Lucikovi děkuji alespoň za snahu ♥; a vyhlašuji, že vítězkou této soutěže se stává:

KalamityJane!!!

Gratuluji a budu se moc těšit na téma, které mi vymyslíš🙂.

Vám ostatním hodně štěstí do budoucna! ♥

12 komentářů Přidejte váš

  1. Connie napsal:

    Kruci! To byl můj svatební pochod sakra vedle!😀 Na tohle bych alespoň já Sherlockovu pomoc potřebovala.
    Bylo to vážně chytré, bylo mi ctí se zůčastnit, a já budu doufat ve větší úspěchy někdy příště😀 Je mi jasné, že Sherlock by to vydedukoval s přezíravosti a mě označil za slepého idiota, s taktem sobě vlastním…
    -Amy(/B.)

  2. Eliška napsal:

    Taky jsem moc zvědavá, a opravdu šťastná, že jsem na to vůbec přišla!😀 Díky za soutěž🙂

  3. helsl napsal:

    A za JAKÝ čas přijdeš s další soutěží? Pozítří? To samozřejmě přeháním, ale strašně mě to baví, je to úplně jiné než jakékoliv soutěže kdekoliv jinde, a vymýšlíš je naprosto bezvadně.

    1. miamam napsal:

      Děkuju😉 no nevím, výhledově zas tak za čtvrt roku? Až mě napadne zas něco smysluplného…😛

  4. Katy napsal:

    Ah, moc blahopřeju😉😉😀 Já jsem pořád ještě strašně šťastná že jsem na to alespoň přišla!😛 Jsem zvědavá, co si Kalamity vymyslí😀

    1. miamam napsal:

      to jsme všichni😀 haha já asi nejvíc…

      1. KalamityJane napsal:

        miamam, posílala jsem mail hned v pátek večer, doufám, že dorazil…

      2. miamam napsal:

        J dorazil, četla jsem ho po zdejších komentářích, a tak mě to vtáhlo, že jsem se sem zapomněla vrátit a zmínit to. Uau.😀

  5. Nix napsal:

    Jé! :3 Gratuluju. Jsem vážně zvědavá, jaké téma si vymyslíš, KalamityJane. A budu se na to těšit!
    Jinak, skvěle vymyšlená soutěž.😀

  6. KalamityJane napsal:

    Uáááá, ještě jeden nadšený pokřik.🙂 Děkuju a zkusím nějaké téma vymyslet co nejdříve, ale mám s tím obrovský problém, neumím vymýšlet náměty!

  7. Liss napsal:

    Tak takhle to bylo! Můj hudební hluch nedokázal přeložit Johnovo broukání, takže jsem spoléhala na vizualizaci not. Moc hezky vymyšlené. Na další soutěž už se těším, ale obávám se, že v tom zase nic nenajdu😀

    1. miamam napsal:

      nikdy se nevzdávej naděje, třeba se to příště povede😉

Necháte mi komentář?

