Aktualizace…

dne

Nejspíš jste si toho už všimli, většina z vás asi ne – aktualizovala jsem sekce „Moje povídky“ a „Moje překlady“, takže když kliknete rovnou na jejich bannery (a ne na jednotlivé povídky, které pod nimi vyjedou), dostanete se na jakési shrnutí; uvidíte tak, která povídka je o čem. Hodlám to tak udělat i pro ostatní přispěvatele, aby to tu bylo přehlednější…

A další věc, možná nejste na Facebooku, možná ale ano, a v tom případě, pokud si mě budete chtít dát do přátel, směle do toho… 😉

profil je tady:

facebook-icon.jpg

Necháte mi komentář?

