prosím o strpení

Moji zlatí, jen jsem sem zaskočila, abych vám řekla, že toho mám teď tolik, že minimálně do úterního večera/do středy nebudu moct vydat nic, co bych vám sem ráda dala – nemám vůbec čas ani na kontroly, kterými každý článek před vydáním projde. Jeden by si myslel, že o víkendu bude mít volno, ve kterém dožene ztracený čas, jenže jsem pořád v zápřahu O.o

Zato vás aspoň můžu nalákat: mám napřekládané absolutní delikatesní chuťovky od Atlin Merrick, a jelikož mi díky bohu už poslala svolení, začnu je sem pomalu hrnout, jakmile to půjde!

A za další: Baru přeložila neobvyklou dialogovou povídku (jak to vyloženě nazvat, netuším), kterou si přeje vydat tady, takže se těšte na total fluffy povídku, která bude mít celkem čtyři části. Bude to vážně oddechovka.🙂

Je mi líto, že to tu poslední dny takhle stojí, ale snad to pochopíte. o.o

miamam

8 komentářů Přidejte váš

  1. Vlk napsal:

    Ahoj Mio a všichni tady, tak to je všechno v naprostém pořádku a že není vždycky dost času, tak to chápu. Důležité je se zbytečně nehonit, nenervovat a až to bude, tak to bude. Vždyť píšeš o tolika pěkných věcech, co všechno bude a na co se můžeme těšit. Vy nás neopouštíte a pořád jste s námi v kontaktu a to je moc hezké. Gábina Fůrová.

    1. miamam napsal:

      ;-)… díky ♥

  2. Kayla napsal:

    V pohode, ja počkám koľko len chceš😀 Diki za upozornenie. Tiež sa nemôžem dočkať😀

  3. katka napsal:

    nenech se uštvat my počkáme

  4. Yuki-chan napsal:

    Taky to chápu, sama teďka nemám moc čas na vlastní blog a přidávání nových věcí🙂 Ale u tebe vždycky stojí za to si počkat😉

  5. Elis napsal:

    Naprosto to chápu. Poslední dobou opravdu není času nazbyt. Na zmíněné povídky se opravdu těším😀

  6. Liss napsal:

    Já to chápu, čas je nedostatkovým artiklem, takovou „solí nad zlatem“. A na ty slíbené povídky si určitě stojí pár dní navíc počkat. A jak to bude s „provozem“ o prázdninách?

    1. miamam napsal:

      Provoz o prázdninách bude úplně normální, já totiž žádné prázdniny nemám a nějaká „dovolená“ v dohledu taky není…😛

Necháte mi komentář?

