První setkání: Všechno vzhůru nohama

Varování, v následující kapitole Prvních setkání bude BAMF!John, opakuji, BAMF!John… (Kdo by náhodou neznal zkratku BAMF, je to Bad Ass MotherFucker, jakože – v tomto případě John – sakra vostrej týpek! :D) S tím souvisí i sem tam nějaké to ostřejší slovo. 😛

Věřím, že se nad touto částí minimálně pousmějete, v lepším případě pak stejně jako já budete prskat smíchy. A takových dílů tu bude víc 😉

 


 

 

 

 Všechno vzhůru nohama

(4.)

 

„A to visel vzhůru nohama ze stromu, než spadl? Koho že to mám prohlédnout, Huckleberryho Finna?“

„To ani náhodou.“

„Takže co se stalo?“

„To je dlouhý příběh, doktore, um…“

„Johne, říkejte mi Johne.“

„No, dík, že jsi přišel, Johne, obvykle s… ním pomáhá Mike.“

Konstábl odemkl starou bránu sousední zahrady.

„Pomáhám, protože on je na dovolené. Ehm, to jste toho vašeho muže zamkli uvnitř?“

Greg Lestrade udělal rozpačitý zvuk. „Sherlock Holmes není můj… On je… Po tom, co spadl, tu nechtěl zůstat. Řekněme, že jsem se už naučil dělat určitá opatření.“

Pacient už byl v dohledu a John se zaměřil na něj.

„Dobrý den, pane Holmesi, jsem doktor John Watson. Jak se cítíte?“

„V pořádku. Jsem v pořádku.“

John rychle chytil pana Vpořádku za paži. „No, vzhledem k tomu, jak pěkně jste zavrávoral, když jste tak prudce vstal na nohy, hádám, že je vám krapet nedobře. Posaďte se prosím, podívám se na to.“

Zásoby zdvořilého chování byly vyčerpány, takže Sherlock Holmes vytrhl svou ruku a zasyčel: „A co když to neudělám?“

John Watson nebezpečně znehybněl. Sherlock se zazubil, sebejistý, že to tomu prckovi nandal –

„Pokud si nesednete, pane Holmesi, tak vás posadím .“

Sherlockovi vystřelilo obočí vzhůru. Přistoupil blíž. „Ale, skutečně?“

John udělal krok vpřed.

„Dnes ráno mě čtyřleté dítě koplo do koulí. Velice rád upustím trochu té páry.“

Greg Lestrade udělal jakýsi zvuk.

„Nechováte se zrovna jako doktor.“

„A vy se chováte trochu jako čurák.“

„Skutečně působivá ukázka slovního výpadu.“

„Zapůsobím na vás mnohem víc, pokud si teď kurva nesednete.“

Lestrade zavřel oči. Pokud neuvidí něco, co se stane, nemůžou ho předvolat jako svědka.

Když se dál nedělo vůbec nic, Greg pootevřel jedno oko. Pak mu spadla čelist.

Zadek na lavičce, Sherlock Holmes měl ruce v klíně a hlavu zakloněnou, jak ho ten malý doktor vyšetřoval a rýpal do něj.

„Doufám, že jste to čtyřleté dítě takhle neprofesionálně nešikanoval.“

„Ta čtyřletá holčička se ke mně chovala líp i po tom, co mě nakopla.“

„Na mou obranu musím říct, že jsem spadl ze stromu.“

„Což obvykle lidi přivede rozumu, ne je o něj připraví.“

„To je ta nejhloupější věc, jakou jsem za dnešek slyšel, a to je vážně co říct, když je kolem tahle sebranka.“

„Říká pitomec, co se očividně neumí držet obyčejné větve.“

O pár desítek stop dál Greg Lestrade tiše zavřel branku.

Podíval se skrz staré tepané železo na ty dva muže v dálce. Slabě zaslechl slova idiot, blbec, armáda a sýr.

„Znovu to zamkněte,“ řekl konstáblovi. „Pak mi dejte klíč.“

 

**

Atlin Merrick, The Day They Met – Head Over Heels

**

DALŠÍ

 

23 komentářů Přidejte váš

  1. Leylon napsal:

    „Lestrade zavřel oči. Pokud neuvidí něco, co se stane, nemůžou ho předvolat jako svědka.“ No to si zo mňa robíte prdel 😀 😀 😀 Nádhera, dobre som sa na tom nasmiala 😀

    1. miamam napsal:

      Taky mě to pobavilo 😛 Lestrade je prostě super. 😉

  2. mim napsal:

    …ach jo, Sherlock padnutý na hlavu 🙂 sympaticky dzrý John, a duchaprítomný Greg…luxusná kombinácia 🙂 dúky za preklad

  3. squire napsal:

    Můžu svědomitě říct, že tenhle ten díl je nejlepší z celé série, který zatím atlin napsala.

    Plus ještě ten, u kterého si nemůžu vzpomenout na název, ale je tam kus dialogu „I know an idiot when I’m standing–“ „–kneeling–“ „–next to one.“ Untoho jsem regulérně řvala smíchy:)

    1. miamam napsal:

      Každý dílek má něco, některé jsou lepší než jiné, ale tenhle teda já osobně neberu jako nejlepší, ani bych nemohla říct, že to právě kvůli němu jsem se pustila do překladu téhle série. K tomu pro mě speciálnímu dílu se dostanem časem. 🙂

  4. Benny napsal:

    Tedy povímTi..na takového Johna bych si zvykla 😉 Holčička ho měla kopnout do kuli dávno 🙂 Díky za překlad.

    1. miamam napsal:

      Taky mám ráda Johna, který si nenechá s*át na hlavu… 😛 BAMF je prostě nej. B-)

  5. kamivon napsal:

    tak tihle se se tak dlouho hledali, až se našli 😀

    1. miamam napsal:

      mňo, oni spíš na sebe během téhle série povídek více méně úspěšně narážejí… 😀

  6. katka napsal:

    Víc jak skvělé moc jsem se bavila díky

  7. Baru napsal:

    „Nechováte se zrovna jako doktor.“ 😀 😀 😀 Perfektní, tahle povídka mi sedla. díky 🙂

  8. helsl napsal:

    To jsem se zase jednou pobavila! Úplně to vidím a slyším, jako bych byla schovaná za vedlejším stromem. Dost by mě zajímalo, jak dlouho je tam Greg nechal zavřený a jak si to užil.

    1. miamam napsal:

      Hi, no, ráda bych se za nějaký ten strom schovala a sledovala, jak to bylo dál… B-) Doufám, že je tam Greg nechal vydusit a upouštět páru aspoň pár hodin…

  9. Kayla napsal:

    Super 😀 tiež sa mi viac páči keď je John BAMF a je ten dominantnejší 😀 Ku každej poviedke, ktorú sem dáte sa naozaj nedá napísať nič zlé 😀

    1. miamam napsal:

      Tak to mě těší 😀 Přesto se konstruktivní kritice nebráním, i když slova nadšení jsou samozřejmě vítána 😀

  10. Kira~i napsal:

    Yay :3 Súhlasím, BAMF!John je skvelý John!
    Sedí mi to k nemu aj keď je ako Watson, aj ako M. Freeman.
    Vážne skvelá práca, čo sa týka poviedky i prekladu ♥
    ……..
    Idem si to prečítať zas :))

  11. Liss napsal:

    Chudák John, nakopnut do intimních míst a pak být pruděn nějakým Sherlockem Holmesem (kterého by v tu chvíli asi taky nejradši kopnul do míst, kam slunce nesvítí :D)… A je fakt, že k Johnovi tvrdší slova patří a navíc miluju ty jeho nas.ané výrazy, kterých jsme si ve 3. sérii užili až až :))

    1. miamam napsal:

      Co dodat, John by asi nemohl být pediatr… 😀

  12. Gabriela Watson napsal:

    Tak tohle bylo vážně totálně boží! Miluji když je John BAMF! Prostě to k tomu vojákovi sedí a ať si každý myslí, co chce! Takhle Johna miluji! Dominanta a přesto… pořád náš úžasný John!!!
    Safra! Tohle by mělo mít pokračování!!! Fakt mělo!
    Děkuji za úsměv na mé tváři, zlatíčko!
    S láskou Salazaret

    1. miamam napsal:

      Tak nějaké pokračování napiš, beruško 😉 ♥ děkuju 🙂

  13. Elis napsal:

    Zatím moje nejoblíbenější povídka z téhle série 😀 nevím proč, ale tahle u mě vždycky vede.
    Děkuju za překlad 🙂

    1. miamam napsal:

      Je velmi intenzivní, to teda jo… (lol) 🙂

Necháte mi komentář?

