Prázdninová odstávka :-P

dne

Vzhledem k tomu, jak má Katy neuvěřitelně nabité prázdniny, vám musím bohužel sdělit, že vydání dalších kapitol překladu povídky Tvůj celý svět se odkládá na září. (No vážně, ta holka nebude snad dva dny v kuse doma, ale přejte jí to!😉 )

Co se týče P. P. Domu, mám v zásobě jednu kapitolku a další rozepsanou, až ji dopíšu, vydám tu sedmou.

No a jinak se tu snad nudit nebudete, přece jen Dialogy mají čtyři části; přibudou i nějaká ta První setkání, a možná přijde i kouzelník…😀

miamam

4 komentáře Přidejte váš

  1. Vlk napsal:

    To je v naprostém pořádku a mně zdržení nevadí. Však nějaký den jsem tady nebyla a už je tu zase něco k přečtení a to mě moc těší.

  2. Vlk napsal:

    To je v naprostém pořádku – však také odpočinek je důležitý a tady to rozhodně nespí. Ráda si počkám na pokračování povídek a do té doby budu brát, co nabídnete. Přeji vám všem hezké léto.

  3. helsl napsal:

    Jistěže se nebudeme nudit, to na těhle stránkách ani nejde, ale potěšující zpráva to zrovna není. Katušce přeju hlavně šťastný návrat, ať už je kdekoliv. Ani nařezat jí nemůžeme, to by se naštvala a nepřeložila už ani písmeno. (To byla samozřejmě sranda, ne abys to vzala vážně!) Ale pěkně nás napínáš na skřipec, nebylas v minulém životě mučitelem inkvizice?

  4. Liss napsal:

    Jsem tak trochu z čistě sobeckých důvodů ráda, alespoň mi nic neuteče, když jsem taky pryč😀 Ale jinak se samozřejmě těším na další Dům a Dialogy🙂

Necháte mi komentář?

