Kuju pikle

EDIT 5. 11.

Sraz před srazem – na Hlavním nádraží kolem 14:30 – 14:45, odkud se hromadně přesuneme do kavárny Era. Liss dodala foto, kde se sejdeme:)

EDIT 18. 10. 2014 

Už se nám to pomalu blíží 🙂 Upřesňuji místo setkání: Kavárna ERA v Brně, kavarnaera.cz, od 15 hodin. Konečnou hodinu setkání ani neodhaduju, prostě kdo se jak odtrousí… 😛

EDIT 17. 9. 2014

Um, vzhledem k tomu, jak nejasné jsou zatím počty zúčastnivších se a kvůli kapacitě kaváren, po kterých koukám s Liss (mojí místní spojkou:D), prosím dejte mi vědět MAILEM, že ANO=přijdete, nebo NE=nepřijdu nejpozději do 5. října včetně. Díky 😉

EDIT 3. 9. 2014

Vytvořena událost na fb, link je TADY.

Ti, kdož fb nemají nebo vůbec nepoužívají, potvrďte mi prosím svoji účast na mail johnlockpositive@wordpress.com a napište mi jméno a nick (nejlíp ten, který používáte tady na johnlock+) kvůli jmenovkám. 🙂

EDIT 2. 9. 2014

Kvůli mnohým z vás, kdo budete držet Svátek zesnulých – dušičky, posouvám termín konání na 8. 11. Mně samotné se to taky nakonec hodí víc, než původní první listopad.

Edit 24. 8. 2014

zaprvé: přidala jsem tenhle článek o srazu k záložkám na horní liště, ať se tenhle článek neztratí kvůli ostatním článkům, co vyjdou v budoucnu.

zadruhé: šmarjá, je úplně, ale úplně jedno, jestli je vám -náct nebo -cet nebo -sát!!! 😀 Důležité je přece to, že máme něco společného, no ne? 🙂 Jezdím i na srazy jiného fandomu/okruhu lidí a vždycky jsme směska od puberťáků až po maminy, a stejně se zvládneme pobavit. Nenechte se odrazovat od srazu jen proto, že si nejste jistí tím, zda zapadnete. 😉

Hypotetická otázka:

.

.

.

Kdybych naplánovala nějaký sraz johnlockomilců, měly/i byste zájem se vůbec sejít?…

Vzhledem k tomu, že je vás mnoho z Moravy a taky kvůli několika slovensky hovoriacim komentátorkám/přispěvatelkám, jež bych také s chutí ráda poznala, bych místo srazu nejspíš dala do Brna, jakožto více méně na půli cesty mezi CZ a SK. (pro mě samotnou je to flák cesty, ale kompromisy jsou kompromisy)

A další fakt, kvůli vysokoškolsky se vzdělávajícím by byl pravděpodobný termín začátek listopadu – řekněme rovnou toho 1. 11.?

Tedy v případě, že by se chtěl vůbec někdo sejít. Sama do Brna nepojedu o.o 🙂

Odpovědi laskavte nechte v komentářích, píšu nejdřív sem, protože někteří z vás nepoužívají Facebook, tak aby to nikomu neuniklo.

37 komentářů Přidejte váš

  1. bŠh napsal:

    Je to jenom u mě že mail mi nejde poslat a link na facebook je nedostupný, nebo chyba v matrixu postihla i někoho jiného?

    1. miamam napsal:

      Tak proč ti nejde poslat mail, netuším, ale tu událost jsem prolezla a OMLOUVÁM se O.O nechala jsem tam jen pozvánku „od hostů“ nebo jak se tomu nadává, teď už by to ale mělo být veřejná událost, tím pádem přístupná všem O.o pardon 😀

  2. Little Britophile napsal:

    Ahoj, mohla bych se taky zúčastnit? Nemám to teda ještě jistý, protože mi taky ještě nebylo osmnáct a rodiče mě nemusí pustit, ale když se to nepotáhne dlouho do noci, tak snad to klapne. Jsem z Brna, takže místo konání je naprosto super. Přimlouvala bych se když tak za nějakou kavárnu, jak psala Liss.
    Tak doufám, že se uvidíme. Strašně se těším až potkám blázny jako jsem já z Brna i z neBrna, protože spolužačky sledují pouze Vampire Diaries atd. a tam se nějak nechytám a hlavně to není můj šálek čaje. Není nad kvalitu od BBC.

    1. miamam napsal:

      Tohle je obecná pozvánka pro návštěvníky tohoto blogu a johnlockem nakažené existence, takže pokud jsi alespoň jedno z toho, doraž 😉

  3. Hekate napsal:

    No to bych rozhodně brala : )
    Jasně, jsem tu poprvé. Nováček. A taky píšu spíš na jiný fandom. Ale Sherlocka miluju, tím pádem i Sherlockians : ) ještě bych přitáhla spolužačku 🙂

  4. Gabriela Watson napsal:

    pokud vše půjde dobře… Pokusím se dorazit. Snad mi to vyjde! Brno je krásné město 🙂

    1. Katy napsal:

      To si piš že dorazíš 🙂 Jinak si pro tebe jedu 🙂

  5. SlashPrincess napsal:

    Brno! Brno! Brno! To by bylo úžasné, jsem rozhodně pro. 🙂

  6. Sineada napsal:

    Jsem z Brna, takže na sraz bych se mrkla docela ráda, pokud to jen trochu půjde (na ten víkend připadají zrovna dušičky a tím pádem i rodiná „Tour de krchov“). Pokud jde o konkrétní místo srazu, tak je i celkem jedno kde to bude (v Brně je hezky všude:-)) hlavně když to bude nekuřácké.

    1. mim napsal:

      presne…suhlasim s tebou, miesto zrazu uple dobre, ale ten datum…dusicky a vsetci sme rozlezeni, nedalo by sa to presunut o tyzden neskor?

  7. Thea napsal:

    Ráda bych, ale cesta z Varů do Brna a zpátky je dost finančně náročná 😦

  8. squire napsal:

    Prvního listopadu? Což o to, srázky mě bavily vždycky. Jenže se třema dětma se už srazuje hůř, babičky se dají zneužívat na hlídání jen pro opodstatněné příležitosti (nemoc a podobně), nedovedu si představit, jak říkám své sedmdesátileté těžce zkoušené máti „Hele nepohlídala bys mi ty moje tři torpéda chci se potkat s děvčaty z nichž polovina je pod zákon a nikoho jsem ještě neviděla“. A nemůžu zas chtít po vás srazovat v dětské kavárně, to je pro bezdětného člověka horší než španělská inkvizice.

    Tak prostě jenom někde napište, kde a kdy budete, a když se mi to povede, tak se za vámi stavím.

    PS. Mám doma pohovku, rozkládací. Kdyby někdo ze Slovenska potřeboval přespání. Bydlím v centru Brna, 10 min od nádraží.

  9. Nik napsal:

    Ahoj já bych taky ráda přijela, i když Brno mám trošičku z ruky (ale pořád blíž než Prahu) Jen by mě zajímalo… podle toho, co tady čtu – abych taky nebyla věkově mimo mísu 😀

    1. squire napsal:

      O co, že bych tam byla nejstarší…:) (32)

      1. bŠh napsal:

        No holky my aspon budem vylepšíme věkový průměr čtenářky johnlocku:D

      2. squire napsal:

        Českej johnlock fandom je nechutně mladej:-D Já se pohybuju v anglickém, a tam jsem věkově pod průměrem. Namátkou: ArianeDeVere, Atlin Merrick, Verity Burns… všechno „holky“ přes padesát. Mildred Bobbin, Mazarin221B… všechno vdaný ženský s odrostlýma dětma.

      3. mim napsal:

        mno…mila squire…asi nie, mne je 34…he, he

        1. miamam napsal:

          haha, to se tu vážně snažíte trumfnout??? 😀 lol… xD

      4. mim napsal:

        hmm..ani nie..len sa pokusame o vyrovnanie vekoveho priemeru nasho fanklubu…lol 🙂

  10. bŠh napsal:

    Sraz zní naprosto skvěle, určitě ráda se zúčastním a poznám milé lidi:D i když jak to tady čtu budu taková věkově mimo mísu:))

  11. Katy napsal:

    No jak to tak vidím, neplnoleta nebudu jediná 😀 já to beru všemi deseti :))

  12. Elis napsal:

    Sraz je boží nápad a jelikož v Brně bydlím tak je to perfektní 🙂 moc moc ráda bych přišla 😉

  13. mim napsal:

    Mia ahoj,
    Zraz je absolutne uzasny napad, ja by som si taktiez rada priradila k poviedkam konkretneho cloveka Co sa tyka miesta tak Brno je rozumna volba, co mi robi problem je datum, neviem ako u vas ale u nas na Slovensku je sviatok a ludia su rozcestovani, hoci to nie je pravidlom. Mam vsak taky maly napad  o par tyzdnov 3.10-5.10.2014 sa v Brne uskutocni WhoCon, vikendovka venovana Doktorovi, avsak tento event ma aj Sherlock sekciu , co vsak chcem povedat, ak by niekto na WhoCon siel, tak to nevylucuje aj stretnutie nas Johnlockfilov (-iek) ja konkretne som ochotna ozeliet nejaku prednasku a stretnut sa s niekym s nasej komunity.

    1. miamam napsal:

      Oj já vim, že se koná Whocon, ale na něj nepojedu. Jelikož na něj nejedu a přesto bych si ráda rozšířila obzory – seznámila se – musím vymyslet nějaký jiný počin, kde bychom se srazili… 🙂

      1. mim napsal:

        nuž… tak to mi zostáva naplánovať si výlet do Prahy.. 🙂

      2. miamam napsal:

        Yayyy! Jen plánuj, ale stačí i do toho Brna, když to tam hodlám naplánovat 😀

  14. Kayla napsal:

    Ani mňa by nepustili kedže tiež nie som plnoletá 😦 Leylon, keby ideš s niekým tak ťa nepustia ? Pretože keby ja poviem, že idem s kamoškou, tak by možno povolili 😀

    1. Leylon napsal:

      Kayla, ach, kiežby. Moji rodičia ma majú problém pustiť už len na miesto vzdialené na dve hodiny cesty, keď cestujem so spolužiačkou 😛 😛 😦 😦 😦

      1. Kayla napsal:

        Tak niekedy inokedy 😀 asi za pár rokov 😀 nevadí

  15. Liss napsal:

    Sama bys tu nebyla, já tu budu jistojistě! 🙂 A už vybírám místo, několik tipů mám, ještě si je obejdu osobně a vyberu ten nejlepší plac 🙂

    1. miamam napsal:

      Já taky koukám – samozřejmě teda po netu, ale ve výsledku bude lepší počkat, až bude jistější, kolik nás aspoň přibližně bude… Našla jsem útulné hospůdky s minimístem, ale taky pěkné s dlouhými lavicemi, kdyby nás bylo povíce… 🙂

      1. Liss napsal:

        Já koukala spíš po kavárnách (přijde mi to k četbě a psaným textům takové krásně starosvětské), ale můžeme nakonec jít vlastně kamkoli, kde nebude hluk, smrad a otrapové :))

        1. miamam napsal:

          um, k četbě? 😀 jo, mně je to taky jedno, já myslela obecně nepříliš hlučné místo, kde posedíme, pokecáme, něco zkonzumujeme a tak prostě podobně. 😛

      2. squire napsal:

        V Brně je Sherlock Holmes Pub, jen taková informace. Pokud to chceš udělat stylově.

      3. Liss napsal:

        O ní vím, ale je to zakouřená putyka, bohužel 😦

  16. Leylon napsal:

    Ach, moja drahá Miuš… strašne rada by som došla, ale moji rodičia by ma takto nepustili, keďže ešte nie som plnoletá 😦 😦

    1. miamam napsal:

      a co koment od Kayly viz níže??? 🙂

Necháte mi komentář?

