Prázdniny skončily… Hurá?

dne

😀

To není provokace, jen taková připomínka toho, že začal školní rok a díky tomu i začnou nové nebo budou pokračovat pozastavené projekty!

 

Doufám, že jste si ty prázdniny pořádně užili, ať už jste byli kdekoli, protože tohle léto mi celkově přišlo jako prázdninově vydařené – žádné tři týdny neustálých srážek ani povodně, bylo hodně sluníčka a aspoň u nás překvapivě málo krvesajných potvůrek v přírodě. 🙂 Pokud jste přijeli teprve nedávno a rozkoukáváte se, jestli tady za ty dva měsíce vůbec něco přibylo, pak vězte, že jsme se neflákali! 😛

Vyšly Dialogy Johna a Sherlocka, mimi si dala zas jeden úžasný překlad do slovenštiny, squire přeložila hned dvě nádherné fluffy povídky, Leylon se nám tu výborně rozepsala a já se taky jen tak nekopala do zadku, vznikl můj první (napínavý lol) crack!fic o Sherlockově napnuté košili, jedno pwp z vedra, něžná Noční trilogie, nějaká ta První setkání a 221b…

Jukněte vlevo níže do archivu červenec a srpen, tam je to přehlednější.

 

Ale teď!

*protahuje si prsty v nervózním očekávání*

Teď už je tu září, některé věci se vrací do starých kolejí, takže na příklad Katy bude pokračovat s překladem povídky Tvůj celý svět a navíc nám do konce roku přibude Katyin další překlad – co to ale bude, je zatím překvapení ;-).

Taky já hodlám pokračovat, kde jsem přestala, a to s Případem pražského domu.

Obě povídky se budou pravděpodobně dělit o středeční ranní vydávání.

 

 

Pak tu máme ještě spoustu Prvních setkání, ze kterých mám vždycky trochu hrůzu, než se do jejich překladu pustím, ale zdá se, že se vám plody mého snažení líbí. o.o

Nezávisle na tomhle blogu pokračuje třikrát týdně vydávání překladu Nekonečného snu od Navydream, a to na tumlbr – klikněte vlevo na obrázek Endless Dream, a jste tam ;-).

 

Dále, jelikož jsem narazila na pár pěkných povídek k překladu, se tu objeví minimálně jedna AU povídka (u té druhé zatím čekám na svolení) a bude navíc parádně trhlá! John jako anděl pomsty a zrovna Sherlocka dostal na starost. To se sakra zapotí, aby ho udržel naživu, když se Sherlock tak snadno nechává ohrožovat. Ještě nemám ani pracovní název, tak zatím jan takovéhle krátké info. Na překlad těch hlášek se móc těším! 😀

 

A konečně… začne se tu objevovat i překlad mojí milované povídky, kterou ti, kdož jste ji třeba i díky čtenářskému deníku četli, znáte pod názvem Trying to Find the In-Between (od NoStraightLine). Vymyslet pro tohle český název, aby to pasovalo zároveň i do textu, bylo náročné, ale nakonec se povídka bude jmenovat Na Hraně.

 

(dovolte mi malý jásavý taneček… Dobrý. Hotovo.)

Povídka má devět částí a asi polovina z nich bude zaheslovaná, z dobrého důvodu. (A proto ti, kdož jste nově příchozí, prozkoumejte sekci O webu – Zkratky a hesla) Doufám a modlím se, že v ní najdete stejné zalíbení jako já, protože tohle nebude obvyklý zamilovaný příběh dvou lidí, kteří se rozhodli udělat krok vpřed a žít šťastně až do smrti (přestože takové povídky mám taky samozřejmě ráda hehe); tohle bude mnohem složitější.

Bude to syrové, až na dřeň. A bude to žhavé. A kruté. A angsty as hell… totiž bude se ve vás všechno svírat.

Protože když ve vztahu dvou lidí jeden jenom dává a druhý pořád a pořád bere… Nemůže to skončit dobře, že ne?

Není to nic pro slabé povahy, a i přes výstrahu o heslech dodávám, že je povídka 18+.

 

A kdy že vlastně začne vycházet? První část už příští sobotu, 13. 9., a další díly budou naplánované taky nejspíš rovnou na soboty osm ráno. Některé kapitoly rozdělím na dvě části, protože jsou dlouhé, jak týden před výplatou.

 

Poslední věc – možná jste zaregistrovali, že na horní liště přibyla kolonka SRAZ 2014. Pokud jste náhodou minuli původní článek s otázkou, zda byste měli zájem se jako johnlockomilci sejít v Brně, tak se tam běžte podívat, občas tam taky nahlédněte kvůli novinkám – třeba právě dnes jsem aktualizovala článek: změna data konání.

 

A teď jdu pořádně roztočit Obraceč času… 😀

 

 

 

17 komentářů Přidejte váš

  1. Katy napsal:

    Trying to Find the In-Between (u mě je v první pětce) i tu, kde je John anděl jsem četla a opravdu, ale opravdu se těším 😀
    Vážně. Ty umíš zvednout náladu a očekávání, víš to? 😀
    Btw. Četlas ten nový komiks od navydream?

    1. miamam napsal:

      No to doufám! 😀
      Jj, ten komiks čtu, je…..ÍÍÍÍÍK je super!!!! Ňuňu. 😀 Jen škoda, že má teď život vzhůru nohama, bojim se o ni, aby se ještě něco nepřihodilo O.o Snad bude mít taky brzo sílu pokračovat v kreslení, je úžasná :-).

  2. Kayla napsal:

    jooooooooooooooooooooooo 😀 Na to, že začne šk. rok som sa tešila vlastne len na toto 😀 Musím ťa pochváliť za to, že si sa na nás nevykašľala cez prázdniny 😀 za to ti veľmi ĎAKUJEM + sa fakt teším na všetky tie poviedky 😀

  3. Terka napsal:

    Juhůůů!! Nemůžu se dočkat pokračování Případu pražského domu (celé prázdniny jsem si nervozně kousala nehty jestli náhodou není už další kapitola :D) a na TCS se taky hrozně těším. Ááááá zbožňuju tuhle stránku!!!!!

    1. miamam napsal:

      ááá zbožňujem nadšené čtenářky! 😀 díky 😉

  4. Leylon napsal:

    Zdravím, Miuš,

    z nového školského roka, vďaka Bohu, mindráky nemám – konečne môžem študovať to, čo uznám JA za vhodné 😀 No i cez to ma tento článok neskutočne potešil 😀

    Zhrnula si našu prázdninovú prácu, ale nedá mi (áno, mám sentimentálnu náladu, čert to ber a rovno nech sa s tým podelí so zubatou 😛 ) poukázať na jednu vec – nič z toho by tu nebolo bez TEBA. Pretože okrem toho, že si skvelá prekladateľka a spisovateľka, urobila si niečo, čo žiadna z nás – poskytla nám domov. Miesto kde sa stále môžeme vracať – johnlock positive. Za to ti patrí naša veľká vďaka 🙂 🙂

    Na Heart in the whole sa veľmi teším. Čítala som to už síce v angličtine, ale pôžitku z jazyka bližšieho môjmu rodnému sa nič nevyrovná. Nuž a taktiež som napätá, čo vymyslíš vo svojej vlastnej poviedke.
    John ako anjel pomsty? Dovoľ mi požičať si hlášku – OMG, Yes! Trochu mi to pripomína poviedku Než sem tě potkal, byl jsem vždycky sám, ktorá sa mi vždy tak páčila. Akékoľvek podobné veci mi budú len pochuti 😀

    Och a nakoniec práve toto… Trying to find it between. Nahliadla som do prvej kapitoly a poviem ti… setsakra dlho som ju rozdýchavala. Nakoniec som si radšej povedala, že si počkám na preklad – prečítanie v češtine zaberiem menej času v angličtine, čím, dúfam, zabránim tomu, aby ma porazilo 😀 Tá poviedka je právom 18 plus. A tvoje vyjadrenie, že ta poviedka je neskutočne verný náhľad do mysle Sherlocka bolo viac ako presné.

    Soboty a stredy som oficiálne pasovala za svoje najobľúbenejšie dni v týždni,
    s pozdravom Leylon 😀

    1. miamam napsal:

      Ježíšimarjá… Co mi to děláš??? Takový… bože… (hm, jsem naměkko…) Ty jsi prostě úžasná, víš to? 🙂
      Na Tvůj celý svět se těším i já! 😀 četla jsem to víckrát, poslouchala milionkrát, a pokaždý, když mi to od Katy přistaně v mailu, se úplně tetelím. A co se týče Trying to… tak nejspíš budeš rozdýchávat i ten překlad – aspoň doufám. 😉 Děkuju ♥

  5. PharLap napsal:

    Juchůů! (Ignorujte prosím moje natěšené tanečky kolem počítače…) Ani si nedokážete představit jakou jste mi udělali radost! Do čtení TtFtIB jsem se taky snažila dokopat, ale když slyším, že bude překlad, radši počkám 😉 A Tvůj Celý Svět? Těším se jako velká holka :3 (ty se umí těšit víc než malý holky, hehe). Mockrát děkuju a nemůžu se dočkat 🙂

    1. miamam napsal:

      Hehe, to jsme rády, že se těšíš 😉

  6. Thea napsal:

    Jsem opravdu zvědavá napřeklad té andělské povídky 🙂 těším se jak malá holka, u TtFtIB si nejsem moc jistá, v originále jsem se dostala sotva do půlky a měla jsem skoro stejné záchvaty vzteku, beznaděje a agrese jako u Písníě ohně a ledu… tak uvidíme jak to půjde s překladem 🙂

    1. miamam napsal:

      Tu Píseň … neznám, TtFtIB je asi nejdrsnější počin, co jsem četla a natolik si to užila, že jsem toužebně přemýšlela o překladu už po prvním přečtení. Je to masakr, to ano, ale i tak je to nádherný a úžasný dílo. Doufám, že se mi to podaří zachytit a předat i vám… o.o

  7. Liss napsal:

    Do TtFtIB jsem se pustila, teda jen do první kapitoly, pak jsem si musela dát pauzu, protože jsem se „krapet“ orosila! 😀 A už jsou tomu 3 měsíce a stále jsem se k povídce nevrátila 😀 Ale moc se na překlad těším. A taky jsem nadšená z té kupy skvělých informací, které jsi nám tu předestřela! 🙂

    1. mim napsal:

      Ach…huraaa…strasne sa tesim na pokracovanie vsetkych rozpracovanych prekladov 🙂 a obzvlast prekladu mojej srdcovky Trying to Find the In-between…uz sa neviem dockat. netrpezlivo stepujem pri PC :):):)

    2. miamam napsal:

      Já byla taky naprosto šokovaná, otřesená, znechucená…ale už přece konec té první kapitoly napovídá, že se prostě něco musí změnit. Naděje umírá poslední! (a rozhodně bych neplýtvala energií na něčem, co by ve výsledku byla děsná povídka :-P)

  8. squire napsal:

    Ha, Trying to find in-between jsem četla. Humus. Fakt drsná povídka. Žádná máčka, jak se říká v Brně.

    A tu o Johnovi jako andělovi, co pořád tahá Sherlocka z pod aut/zpod nožů/a podobně, ta je vynikající:))) Jeden z mých největších záchvatů smíchu v tomhle fandomu. Už se moc těším, jak dopadne překlad.

    1. miamam napsal:

      Máčka…? To neznám! 😀 (holt středočeský kraj) Já jsem už tak po dvou odstavcích poposedávala nadšením, že tohle prostě musim přeložit! 😀

      1. squire napsal:

        Máčka (pravděpodobně odvozeno od omáčky) = slabota, nicmoc, vodvar. U nás se to používá, že když o někom chceš říct, že má sílu, nebo dělá velký dojem, nebo je drsnej – řekneš, že „není žádná máčka“.

Necháte mi komentář?

