ach, pc…

dne

Bylo už fakt nutné, abych svému noťasi dala léčebnou megapiluli v podobě formátování, kvůli čemuž jsem předpokládala, že budu fungovat až bůhví kdy (ale že i přesto zvládnu naplánovat vydání další kapitoly na sobotu), protože to beru fakt z gruntu🙂 Sice se mi podařilo dát do kupy celkem podstatné věci, ale zjistila jsem, že mám starou sadu office, který nepřelouskají moje povídky, jelikož jsem je psala v nových officech, které ale už samozřejmě nemám… O.O A proč to ventiluju… Nemám jak otevřít NH, tudíž se sobotní vydání nové kapitoly odkládá na neděli nebo případně pondělí, pokud snad ty nové officy seženu. Ach. Jo.😦

Jeden komentář Přidejte váš

  1. Gabriela Watson napsal:

    Držím palečky, aby vše fungovalo jak fungovat má!🙂
    Na kapitolku se moc těším!
    Sal.

Necháte mi komentář?

