Výsledek Vánoční soutěže :)

Vánoce jsou za námi (byly fajn, ale jednou ročně vážně stačí…že jo?), a já doufám, že jste si je pořádně užili! Já se vrátila domů až včera večer a teď mám pocit, že nedělám nic jiného, než že uklízím a  peru… O.o Tak jsem se na chviličku utrhla od povinností a běžela zadat data do toho Excelu, abych se dozvěděla, jak to letos vlastně dopadlo a komu ještě přispěju takovým post-vánočním dárkem v podobě povídky!🙂

 

No, a kdo z vás teda při losování potkal své Excelové štěstí??😀

 

 

 

Přihlásilo se vás docela dost a letos jste v hojném počtu uhádli i tu správnou odpověď, ale vítěz může být nakonec vážně jen jeden.🙂

Děkuju všem zúčastněným, mám radost, že vás bylo tolik a třeba budete mít štěstí zase někdy příště!

Vítězem se stává:

.

.

.

 

Terka

 

Strašně se těším na téma povídky, trochu mě to teda i děsí😀, ale tak je to vždycky, a dosud jste si na výsledky mého snažení nijak nestěžovali, tak snad se mi podaří zachovat úroveň i nadále.

 

p.s. Jak Liss trefně podotkla, nějak jsem tu neuveřejnila tu tajnou zprávu, kterou John zašifroval…😀

Obě části šifry dohromady dávají text: VANOCNI NAKUPY. Toliko k Sherlockovu následnému „““““nadšení““““:D

Šifra nebyla nijak složitá, zvlášť, když uvážím, že v téhle době už všichni máme mobily… Dvoumístný kód vždy udával, které písmeno ho zastupuje (A = klávesa 2-1. pozice). Příště vám to musím nějak ztížit (až mě teda zase něco napadne o.o)!🙂

 

11 komentářů Přidejte váš

  1. Terka napsal:

    No WOW!!! Já skoro nikdy nic nevyhrávám, tohle mě opravdu překvapilo (a samozřejmě ohromně potěšilo!!!) Děkuju za super soutěž a za gratulace od ostatních! Téma musím ještě vymyslet, přiznám se, že jsem o tom ještě nepřemýšlela…..

    1. miamam napsal:

      No, všichni budeme velmi napjatí, co nakonec vymyslíš…😀😉

  2. squire napsal:

    Tak to už se nedivím, že jsem na to nemohla přijít, když mám smartphone se swype programem🙂

    1. miamam napsal:

      Ale jdi ty, krom dnešních dospívajících/dětí, pro který je tlačítkový telefon starý krám, snad každý měl nějakou dobu klasiku, navíc i na dotykáči jsem ještě donedávna používala místo qwerty původní mobilní klávesnici😀

      1. squire napsal:

        Ta se tam dá někde nastavit? To mi musíš říct jak, moje mamka nedávno přešla na smartfoun a stará tlačítková klávesnice jí chybí.

  3. Liss napsal:

    Gratuluji vítězce🙂 Zveřejníš tu prosím správné řešení rébusu pro ty, komu mozek prostě nesepnul a nenaladil se na dedukční vlnu (jako u mne :D)

    1. miamam napsal:

      Dík za poznámku, nějak mi to vypadlo!😀 doplněno v článku🙂

  4. Dargleew napsal:

    Jůůů! Tak tuhle soutěž jsem nějak přehlídla😦 každopádně vyhledala jsem si ten článek a opravdu mobilní klavesnice při pohledu na opalující se čísla 1,2,3 mě napadla jako první asi po 5 vteřinách😀 jestli jsem teda neprokecla něco tajnýho, nevim jestli si výsledek chtěla zveřejňovat. No, on moje příspěvky stejně krom tebe nikdo nečte, ale gratuluji Terce a těším se co vymyslí😉

    1. miamam napsal:

      Neprokecla jsi nic, jen jsem to zapomněla dopsat (už jsem to opravila :-P). Škoda, že sis toho nevšimla, nenapadlo mě, že by to tak snadno zapadlo, když těch článků před Vánoci zase nebylo tolik…😦 Tak příště😉

  5. Leylon napsal:

    Gratulujem aj ja. Teším sa, čo si to Terka vymyslí….😀

  6. Katy napsal:

    Gratuluju😀😀 Taky se těším

Necháte mi komentář?

