Šťastný nový rok 2015!!!

WordPress mi poslal mailem statistiku za uplynulý rok 2014… a tak se původní jednoduché přání zvrhlo v tohle… monstrum.😀

Takže, z mailu od WP jsem zjistila šokující věc… Blog JOHNLOCKPOSITIVE měl za rok 2014 kolem 190 000 náhledů

Cože? Jako… COŽE???

Jo, tak nějak!😀

Speciální dík patří nejaktivnějším komentátorům! Kromě Katy, která má v tomhle žebříčku prvenství, i když pochopitelně i kvůli tomu, že odpovídá na vaše komentáře u svých překladů, to byly ještě Liss, Leylon, helsl a squire! Děkuju, dámy, jste takové moje stálice ♥🙂

(Ano, díky za váš komentář.)

Nebuď protivnej, Sherlocku, já to myslím opravdu upřímně!

 (Děkuju vám)

No to už je lepší.🙂

A když už jsme u toho děkování, tahle stránka funguje i díky dalším nadšencům do tvorby a překladů johnlock povídek! Katy, mimi, squire, Leylon, Baru, TruTru – děkuju za vaše příspěvky, jsou úžasné a všechny je zbožňuju!!!

Jo, přesně, to platí pro každou z vás😀

Speciální dík ovšem patří i kalerme, která si na mě vždycky snaží udělat čas, když potřebuju, a díky níž je Na Hraně uhlazenější a bez chyb, nad kterými jsem se zpětně kolikrát plácla do čela.🙂 Ňuf a pusu na čelo😉😀

Tak, děkovačku máme za sebou, tak se půjdeme zahledět zase vpřed, co? Nový rok, no ne? Nové příležitosti, nové zajímavé věci k prozkoumávání, možná nová přátelství, nové překlady, nové povídky, uf… No jo. O to tady jde😉

hehehe.

Samozřejmě, jedno po druhém. Zdá se, že budu mít opět o jednu pracovní příležitost míň (na jednu stranu bohužel, na druhou bohudík), takže snad díky tomu budu mít víc času na dopsání Případu Pražského Domu, protože, upřímně, tahle povídka se táhne mnohem déle, než na kolik jsem to původně viděla. Posledních pár měsíců to totiž bylo asi takhle:

(potřebuju spááát)

A opravdu velmi, velmi často to bylo takhle:

 (#jekot uvnitř hlavy)

… protože jsem nutně potřebovala dělat tolik věcí najednou, a ono nebylo kdy. O.o

Takže, doufám, že i dál nebudu psát a překládat jen sama, protože –

Jó, MOFFAT nám nic nového ještě dlouho nepřichystá!😀 Tak si to musíme napsat samy/i, že?🙂

Jen mi přijde, jestli to tu nemám snad trochu přeslazené… Že bych se pustila do nějakého pořádného ANGSTU?

(ne e)

Oh. Když to říkáš, Sherly. Tak teda ne. Ale ve slashi pokračovat můžu? Počkej, neodpovídej, by se taky mohl vyjádřit John, že…

(#pohlcen chtíčem)

Um. Okej… Zdá se, že John souhlasí. Nejspíš má před očima nějakou zajímavou představu. Ale přece jen, i Sherlock by mohl nakonec říct, o čem by si tu chtěl přečí-

(Použij představivost.)

No… Jasně… Já myslela něco konkrétního, o čem mám psá-

(O dlouhém a silném klacku.)

HUH! Um… Pššt! O.O Dobře. Dobře! Vidím to tak, že přibude něco od Atlin Merrick…😀

Ode mě budou i dál spíš takový ty, hm, jemnější věci. Však víte, jak píšu, maličko angst, spíš radši fluff, protože Sherlock i John jsou –

(Umm… Ano, jsem k sežrání)

Přesně, Johne. To jste prostě oba a já vás zbožňuju. *u*

(No jo, ale jsem pěkná ženská?)

Ale tak taky. Když přimhouřim obě oči…

Nicméně. Všichni víme, jak to mezi těmi dvěma prostě musí být. A všechny chápeme, na co John myslí celé dny, i když je třeba ve vaně…

Um. Úplně to mám před očima… (Že by John zažíval… Horkou vlnu??? :D)

Johne. Ty jedno čuně. Na co to myslíš?

… Zdá se, že nám to neřekne.

(Sprcha je volná, Sherlocku.)

(To už brzo napravíme.)

Ale no tak kluci! Aspoň chvilku dejte pokoj, jinak tenhle post nikdy nedodělám… Jeden něco tvoří, a ony si ty postavy normálně dělají, co chtějí! Neuvěřitelné.

Abych se konečně dostala k novoročnímu přání!😀 

Přeju vám všem, tady na JL+, vám – tichým i komentujícím, píšícím i těm, co „jen“

čtou, abyste příští rok 2015 prožili co nejlépe, abyste byli šťastní, zdraví a spokojení,

abyste pořád měli za čím jít, aby vás život bavil a bavit nepřestával a abyste nacházeli

ve světě kolem vás múzu pro cokoli, co vás těší. Už to v lednu budou dva roky, co

tenhle blog existuje, a funguje také právě díky vám všem. Protože vy všichni jste

jednoduše…

… Jo. Ten pocit, že v tom nejsem sama, že my všichni tady myslíme na totéž:

… to je vážně skvělý pocit. A za ten vám všem děkuju.

Amen.😉

28 komentářů Přidejte váš

  1. Baru napsal:

    Především (a po několikáté, i když si myslím, že tohle nikdy neomrzí) obrovská gratulace k takovému úspěchu!🙂 Přeju JL+ a hlavně tobě co nejširší čtenářskou základnu v roce 2015, ať máš stále dost inspirace pro psaní a hlavně ať ti všechno vychází tak, jak si přeješ! A stejně jako Leylon i já děkuju za možnost přispět do světa českého johnlocku skrze tvůj web. Ať se daří!

  2. Wretched Angel napsal:

    Také Ti i celému webu přeji další úžasný blog, další perfektní nápady a další a další návštěvníky, především Ti však přeji, abys byla šťastná, ne s ohledem na blog či na lidi kolem tebe, ale abys Ty byla šťastná, protože od tvého štěstí se odvíjejí ty nádherné povídky, kterými nás zásobuješ. Šťastný nový rok, a vsadím se, že to bude určitě skvělý rok.

  3. Terka napsal:

    Šťastný Nový rok i tobě! Hodně štěstí, zdraví a inspirace. Ať je i v tomhle roce tato stránka stejně úžasná, jako v tom předchozím.🙂

  4. DarkPony napsal:

    Táto stránka je to najlepšie čo som na nete našla. Každú hodinu to tu redloadujem, mám vás v záložkách a … ajsbdisbjsjskdbdidh too much feels! Hrozne moc sa teším na pokračovanie Tvuj celý svet (dúfam že sa to tak volá, s pár promile v krvi som si nie istá vlastným menom) a prajem všetkým šťastný nový rok🙂

  5. kamivon napsal:

    krásného Silvestra a hoooodně štěstí v Novém roce Vám všem🙂

  6. Thea napsal:

    tohle přání bylo prostě úžasný🙂 taktéž přeji vše nej (hlavně inspirace :P) do nového roku, věřím, že bude ještě lepšejší, než ten uplynulý

  7. Leylon napsal:

    Tak toto želaníčko ma neskutočne pobavilo, miuš – neviem sa prestať smiať😀😀
    Veľké gratulácie k takejto popularite – za tú námahu a všetko, čo do toho dávaš, si to zaslúžiš. Rovnakú komentárovú aktivitu môžem prisľúbiť aj budúci rok – je to to najmenšie čo môžem urobiť po tom, čo dočítam niečo dobré, nie, priam úžasné a zmysluplné. A konkrétne na tomto blogu sú také poviedky VŠETKY😀
    Urobila a robíš toho pre nás mnoho – vytvorila si nám domov, miesto, kde sa môžeme stretnúť, zdieľať spoločné myšlienky. Je to niečo nedoceniteľné – niečo, za čo sa vďak proste len slovami vyjadriť nedá.

    Ale i tak – ĎAKUJEM.

    Prajem ti krásny nový rok – aby všetko išlo ako po masle, aby si nachádzala všade inšpiráciu, aby si sa mohla venovať tomu a tým čo ťa naplňajú a bavia – a aby si stále neodpadávala do postele vyčerpaním😀 Drž sa a uži si dnešok🙂 :* :* :* :*

    1. Leylon napsal:

      och a ešte jedna vec, ktorú som ako na potvoru zabudla dopísať – je mi cťou že si mi dovolila prispievať tu, že si ma zobrala pod svoje krídla. za to ti patrí tiež moja vďaka – ach, miuš, skutočne si pohla (tak ako napísala helsl) kamienkom a vyvolala lavínu ktorej sila mení pozitívne mnoho životov🙂

    2. miamam napsal:

      Ach Leyko… Však my jsme tu taky rádi, že píšeš takové úžasné příběhy, kdy se jeden nemusí pozastavovat nad autentičností děje, protože tvoje povídky jsou tak uvěřitelné! Doufám, že ani ty s tím nepřestaneš a že nás zase oblažíš nějakou povídkou😉 Děkuju ti za všechno :-*🙂

  8. Liss napsal:

    Nebude ohrané, že se budu už po tolikáté opakovat? Ne, jsem si jistá, že nebude😀
    Prvně Ti chci moc pogratulovat k takovému úspěchu, Tvůj blog si zaslouží takovou a v budoucnu i vyšší popularitu, protože to, co děláš je úžasné. Věnuješ tomuto JL ráji tolik času a energie, že si zasloužíš obří poděkování! Díky tomuhle blogu jsem zažila mnoho smíchu, ale i slz, rozrušení i rozněžnění. Prostě ve mně neustále rozdmíchává emoce a nezáleží na tom jaké jsou. Pokaždé mi přečtení zveřejněné povídky dá podněty pro zamyšlení do života, nabijí mě energií a mezi vámi se necítím sama a „divná“. Jste jediní lidé, se kterými mohu toto sdílet a jsem za to nesmírně šťastná!! A byla jsem nadšená i z našeho „pozitivního“ srazu, který dopadl famózně a já poznala ty, kteří můj život tolik obohacují. Jsi skvělá a i když Tě vedení blogu musí vyčerpávat (je to práce navíc, na úkor stovky jiných věcí které bys mohla dělat), tak zůstaň při něm (a při nás), piš, překládat, uveřejňuj a jsem si jistá, že se Ti od nás spousta energie vrátí. A dál už nemám slov, která by tento dokonalý blog popsala a Ty to stejně všechno víš, takže už skončím svůj sloh :)) Prostě a jednoduše- ať se Johnlock blogu pozitivních dále daří, rozdává nám radost (a i trochu starost) a podrží nás ve chvílích, kdy nikdo jiný není na blízku. Děkuji Mio!!

    1. miamam napsal:

      Liss… díky tomu, že jsme se setkaly, teď při každém komentáři od Tebe slyším i Tvůj hlas a… hm… cítím vždycky úplně stejně silné rozpaky jako v té kavárně… o.o🙂 Moc děkuju za tak úžasná slova, neskutečně mě hřejí u srdce…😛 JL ráj… Ježíšku na křížku, to je super😀 Děkuju😉

  9. Dargleew napsal:

    No, je pravda, že to rpk byl dlouhý. Spoustu jsem toho přečetla a napsala a přečetla a zahlcovala se čím dál víc informacema, až jsem se hluše zastavila a zakřičela si v hlavě pěkně od buněk (jako od plic, chápej😀 )a zastavila se a teprve tehdy jsem se zamyslela a řekla si „hej holka řibrzdi, než se ti něco stane!“ tím chci říct, aby určitě u psaní zůstala, ale dodržuj určitý režim a nezvyšuj si ho, nebo tě vlastní hlava spolkne jako mě a to nechceme zažít! Tebe je na to škoda🙂 tak si užijte krásný, štědrý a plný nápadů nový rok vy všichni.
    a zpráva pro Johna a Sherlocka: jestli si myslíte, že to nejhorší máte za sebou, tak bych si být vámi nebyla jistá ani nosem mezi očima😀

    1. miamam napsal:

      Vím, o čem mluvíš, a snažím se, aby to k tomu nedošlo… o.o😛 Zatím mi hlava sedí pevně na krku a ještě mě nespolkla (bože, to je ale otřesná představa… jako z kingovky! :D) a snad se tak ani nestane! Díky😉

  10. PharLap napsal:

    Miluju tvoje články. Vždycky neskutečně originální a poutavé. Jako tohle přáníčko. Nikdy jsem nečetla nic originálnějšiho! Miluju tenhle blog. Změnil mi život od první povídky, kterou jsem četla, od prvního odstavce.
    Příběhy dokáží neskutečné věci. Mění lidská srdce a možná i samotné osudy. Příběhy nemusí být podle skutečnosti, ale to naprosto nic nemění na jejich opravdovosti a jejich přitažlivosti. Mnohdy je tomu právě naopak.
    Bývají dny (a leckdy jich není málo…), kdy člověk potřebuje zapomenout na své problémy, na své starosti a dostat svou mysl někam jinam. Kde se může soustředit na něco jiného. Na něco krásného a opravdického. Na pohádky jsme už příliš staří a víme jak svět funguje. Že nepříjde žádný rytíř na bílém koni co tě odveze do západu slunce. Že nikdy nic nedostaneme zadarmo. A v takových chvílích je tu tenhle blog. Dokazuje, že láska pořád existuje, a že člověk nemusí být dokonalý aby ji našel. Tenhle svět je plný osudů a tihle dva rozkošní hlupáčci nám dokonale ukazují, že něco jako láska existuje. Stačí v ni věřit.
    Nedokážu snad ani slovy popsat jak moc ti děkuju… DÍKY😀

    P.S. Nemíním být nezdvořilá či nedočkavá, ale již víc než týden s žaludkem na vodě čekám na tvou odpověd co se týče mé povídky. Odmítnutí se přece jen snáší líp než nevědomost…

    1. miamam napsal:

      Děkuju😉 často myslím na tvůj úžasný fanart a na fb čekám, kdy se zas nějaký objeví, protože já zas zbožňuju tvoje kresby!🙂
      A co se týče tvé povídky, vybrala sis vážně „klidnou“ dobu na její poslání!😀 Neboj se, jak jsem ti psala, určitě se na ni podívám, teď mě tlačí uzávěrka do (nejspíš poslední) práce a pak se zas budu moct věnovat těm, umm, šesti betareadům a povídkám…😀😉

  11. Katy napsal:

    Vše nejlepší do nového roku i tobě! A myslím, že právě ty si ode všech zasloužíš největší dík, protože nebýt jisté miamam, nic z toho by tady nebylo, že😀 A moje díky samozřejmě patří i Leylon, squire, TruTru i všem ostatním, co tady kdy něco přidali… Vzpomínám si jaké to tu bylo, když jsem se tady objevila poprvé (a byla jsem hrozně nadšená! Konečně česká johnlock stránka a ještě ne tak ledajaká!) a když se dívám teď, o kolik se celý blog rozrostl, přibylo nadšených přispívajících lidiček, úžasných povídek a překladů… Zkrátka doufám, že se tady bude všechno i nadále vyvíjet tak dobře jako doposud🙂 a za rok se nás tu sejde minimálně stejný počet, ne-li víc…😀
    Mně to tady dalo strašně moc a myslím, že nejsem jediná, tak… šťastný nový rok všem😉

    1. miamam napsal:

      Já taky doufám – ohledně toho vývoje😀 Jelikož to samozřejme zahrnuje i tebe! Tvoje překlady jsou tady takovou stálicí a panebože nepřestanu děkovat, že ses odhodlala, pustila se do překládání a začala to vydávat právě tady… Neskutečně mě to blaží u srdce, že píšeš tak skvěle a že se pořád zlepšuješ a zpestřuješ to tu🙂 Děkuju😉

  12. Kayla napsal:

    Prajem aj tebe všetko dobré v novom roku 😃 Teším sa na všetko, čo napíšeš.
    PS: Nie všetko komentujem ale ver,že všetko čítam. 😉

  13. Radka napsal:

    Taky přeji vše nejlepší, hlavně zdravíčko, mne se postupně vrací a povídky mi zlepšují náladu zrovna, když to není nic moc! Za to díky!!!! Smích a zábava pomáhají a hřejí u srdíčka!!! Takže přeji blogu, aby dál rozdával radost a klidně dalších 190 000 náhledů!!!

  14. helsl napsal:

    Zjevně Tě nenapadlo, když jsi jen tak zkusmo pohnula kamínkem, jakou strhneš lavinu. Těžko takovou věc předvídat a těžko s tím něco dělat, když už se to stane. Vyvolala jsi podmořské zemětřesení a teď můžeš pobaveně sledovat, jak nás přílivová vlna pohltila, ale ne zničujícím způsobem; my si v ní slastně rochníme a užíváme si to. Aspoň můj život by byl bez Tvého blogu prázdnější a chudší, to Ti dávám písemně.
    Ať je Ti vědomí, kolika lidem obohacuješ a zpříjemňuješ všední dny, radostí, vzpruhou a motivací do dalšího psaní, které netrpělivě očekáváme, vděčně přijímáme a nadšeně oceňujeme.

    1. miamam napsal:

      No, to mě fakt nenapadlo, v první řadě jsem se potřebovala někde vyventilovat a to, že se časem nabalili čtenáři, je velmi příjemný bonus🙂. Děkuju😉

  15. niktoska napsal:

    Veľká vďaka aj tebe, lebo neviem kde by som si chodila uspokojovať svoju závislosť, teda tá závislosť hlavne vznikla kvôli tvojmu blogu🙂 ale to je vedľajšie. Veľké ďakujem za úžasné poviedky a veľa nových nápadov na rok 2015. ♥♥♥

  16. squire napsal:

    Dala jsem odeslat komentář a on nikde😦 Tak znova. Jsi skvělá a hodně štěstí v novém roce i tobě!

  17. squire napsal:

    A cenu za nejoriginalnejsi novoroční přání získává… Mia!

    Geniální, jako všechno, co děláš. Hodně štěstí i tobě!

    Btw, získala jsem svolení od UrbanHymnal na překlad jedné její povídky. Tři čtvrtiny fluff a čtvrtina slash s humorem navrch, přesně jak to mám ráda. Budeš to chtít sem nebo to mám dát k sobě a tebe uprosit jenom na malý reklamní článeček – aby o tom tady čtenáři věděli?

    1. miamam napsal:

      Děkuju😀 No a co je to zač, ta povídka – název? Jak jsem ti psala, nemám nic proti tomu tady vydávat tvoje překlady, jde o to, že TADY dávám prostor těm, co to nemají kam jinam dát… Prostě nechci, aby tohle byla jedna z několika stránek, kam autoři/překladatelé nahází své povídky/překlady.

      1. squire napsal:

        Psala jsem ti už na Tumblr, ale kdo ví kde to skončilo tam:) A Study in Dichotomy. Asi to dám k sobě, protože rozhodně nechci tvůj blog zaházet, na to je to tu moc věcí mnohem lepších než moje překladatelské pokusy:)

        Jenom aby to tam potom někdo četl… tu poslední, co už u tebe nevyšla, nečetl nikdo:(

      2. squire napsal:

        No, i když poté co jsem si to znova přečetla, asi si s tím překladem ještě počkám, než seberu dost odvahy.

  18. Yuki-chan napsal:

    I my děkujeme Tobě, Mio🙂❤
    Nejen za to, že obdařuješ naše zvrhlé dušičky takovou dokonalostí (mám na mysli i ostatní jako Leylon, TruTru a další), ale i za to, že jsem se stala díky tomuto báječnému blogu téměř závislá na Johnlocku.
    A moji přízeň a návštěvnost budeš mít i v novém roce😉 Tebe a opustit? Nikdy!😀
    Ještě jednou přeji hromadu štěstí, múzu na každému kroku a úspěch ve všem, co se ti dostane pod ruku🙂
    Amen❤

Necháte mi komentář?

