První setkání: Vajazzle

Huh, co že je tohle za slovo? Vaja…cože?🙂 Inu, najeďte na google obrázky, ony vám napoví… (POZOR, skutečně NSFW-nevhodné pro nahlížení v práci atp.) Český ekvivalent jsem k němu vážně nenašla.

A jak TOHLE souvisí s prvním setkáním JW a SH???…

Heslo nedávám, ovšem je to tak nějak na hraně…😛

 

Vajazzle

(15.)

 

„Johne, ty brečíš?“

John Watson nebyl schopný odpovědi, protože John Watson v tu chvíli dost pravděpodobně brečel.

Hlavu skloněnou, chvějící se ramena, byl potichu, bylo slyšet jen nepatrné vzlykání. Opravdu a vážně se snažil odpovědět, ale vzhledem k té naprosto neznámé věci, co se děla mezi jeho nohama, toho prostě nebyl schopný.

„Bolí to? Kde to bolí? Nemělo by to bolet. Když jsem zabookovala tenhle spa zážitek, tak jsem se dost jasně ptala, jestli to bude -“

John se zhluboka, zajíkavě nadechl, zvedl k ní hlavu a během hystericky úpivého výdechu řekl: „Ach bože, já tě ale fakt musím milovat, když jsem s tímhle souhlasil.“

Přítelkyně Johna Watsona se posadila tak prudce, že se její turban s logem lázní nahnul doleva. Ten dlouhoprstý muž, tak úzkostlivě depilující Johnovy genitálie, znehybněl. A John Watson si rychle uvědomil, že toho kurva řekl až moc.

Aby co nejlíp napravil svoji chybu, tak se tenhle dobrý doktor seriózně podíval na svou přítelkyni. Ona se taky sice nějak zatvářila, ale John přes to bláto na jejím obličeji nepoznal jak. Nespokojený s tím, jak špatné věci udělal horšími, John otevřel ústa, aby ty horší věci opravdu úplně pohnojil, když náhle ten tmavovlasý depilující technik zamumlal: „Řekl bych, že je čas na masáž pro dámu.“

Dáma se ještě notnou chvíli ani nepohnula. Dáma byla zaneprázdněná listováním ve svém mentálním telefonním seznamu a přemítala, kterou kamarádku by mohla podplatit, aby jí zavolala kvůli náhlé chirurgické „pohotovosti“.

Dáma byla zachráněna před podvodem ve vztahu neúnavným vrněním hluboce hovořícího technika.

„Za závěsem po levici najdete…“

Doktorka Clare Sussexová narovnala svůj nakloněný turban. Postavila se. Pohlédla dolů na svého beau uplynulých jedenácti týdnů. V křesle, jež napůl vypadalo jako mučící nástroj, napůl jako sexuální pomůcka, téměř vzpřímeně seděl její přítel a měl za sebou manikúru, pedikúru, kadeřníka, pulírování a vydrhnutí. Teď byl v poslední fázi, kdy si své nejintimnější partie nechával umělecky oholit. Netušila, jak mohla přehlédnout jeho skok od společně dohodnutého nahodilého randění k čemukoli, co by mělo něco společného se slovem láska.

Masér se dotkl jejího lokte. Doktorka Clare Sussexová nadskočila. Pak, se smutným úsměvem, vzala promptně do zaječích.

John sledoval, jak odchází. Byl polonahý, holé nohy roztažené před mužem, kterého neznal, odkašlal si a pronesl: „No, tak to šlo dobře.“

Následovala dlouhá chvíle ticha.

Pak, zatímco se naklonil zpět ke svojí opatrné práci, Sherlock Holmes řekl: „Jsem si jistý, že víte, že se scházela s jiným lékařem na klinice, že se právě vrátili z dovolené na Novém Zélandu a uvažovali o tom, že to začnou brát vážně, a také že nebyla zrovna unešená z vašeho výběru oblečení, kolínské a střihu vlasů. Tohle mělo být pravděpodobně první z následujících osobních… vylepšení.“

John se podíval dolů. Ten posel špatných zpráv s vlnitými vlasy vzhlédl. John se ani neobtěžoval zeptat jak nebo co nebo proč. Teď John udělal jen to, že se náhle začal cítit velmi nahý. Pokusil se sevřít nohy. Vzhledem k tomu, že byly upevněny třmínky, tak náš dobrý doktor zvládl jen půvabně zatnout stehna. Řekl: „Jo, já vím.“

Sherlock pozastavil svou delikátní práci v opečovávání genitálií svého klienta. Jeho obočí se pomalu pozvedlo.

„Nejsem idiot. Ne, vlastně jsem. Láska. Láska. Kdo sakra komukoli vysloví lásku po míň jak tuctu schůzek? Ani si nemyslím, že jsem to myslel vážně a…“

John se odmlčel, zamračil, podíval se přímo do bledých očí muže, co se na něj díval. A pak řekl něco skvělého, tak skvělého, až Sherlockovo obočí doslova vylítlo tak nahoru, kam až to šlo.

„Vy se tímhle ve skutečnosti neživíte, co?“

Sherlockovy líce zalil nádech růžové a zamumlal: „Proč to říkáte?“

John se podíval dolů na mužovy nehybné ruce. Byly plné drobných jizviček, nebyly tak měkké, jak by měly být, spočívaly hřejivě a velmi blízko z obou stran Johnova ptáka.

„Um, nevypadáte moc… profesionálně.“

Sherlock mohl spěšně odtáhnout své ruce od jejich neprofesionálního umístění. Mohl se pokárat za své ubohé napodobení lázeňského pracovníka. Místo toho Sherlock udělal něco jiného. Když John Watson – kteý vskutku není idiot – řekl…

„Pokud jste, eh, s tímhle hotov, mohli bychom na pivo. Zanadávat na ženy. Nebo na déšť. Nebo na toho, kdo vám šil ty stehy na hřbetu ruky, protože ten výsledek je prostě zločin.“

… no a Sherlock? Řekl ano.

Celou cestu do hospody pršelo.

Pivo bylo dobré.

Chipsy byly lepší.

A nakonec ani moc nemluvili o ženách.

 

**

Atlin Merrick, Well Met (Vajazzle)

DALŠÍ PRVNÍ SETKÁNÍ

 

P.S. pro hnidopichy: Nechci teď obtěžovat Atlin s kdejakou blbostí, pže kvůli vydávání a propagaci své nové knížky (!!! viz vlevo na panelu) toho má dost, takže předposlední větu jsem nepřekládala jakoby z britské angličtiny, ale předpokládala jsem, že Atlin psala svou běžnou americkou angličtinou.

18 komentářů Přidejte váš

  1. Wretched Angel napsal:

    Jakože, wow, to bylo doopravdy velmi… nezvyklé:D
    Ale krásně přeložené:)

  2. DarkPony napsal:

    Kebyže mám gule tak si ich inšinktívne držím…AAAAAAU!
    Skvelá poviedka!

  3. Katy napsal:

    Páni😀 úžasně jsi mi spravila den🙂

    1. miamam napsal:

      To jsem ráda😀

  4. katka napsal:

    skvělá povídka a ti dva se taky zapletou do všeho Sherlock vyšetřuje kde se dá a John měl slabou chvilku skvěle jsem se bavila děkuji

    1. miamam napsal:

      Taky by mě zajímalo, kvůli jakému případu byl vlastně Sherlock v takové pozici…um…mezi něčíma nohama…😀

  5. squire napsal:

    Mně se na tom nejvíc líbí, že i přikurtovaný, opocený bolestí, ztrapněný na kvadrát a s holým ptákem, John Watson je schopen pozvat někoho na rande.

    1. miamam napsal:

      Nebýt toho, že by to vyzradilo obsah povídky, by tohle byl absolutně dokonalý perex!!!!!! :’D HAHAHA, fakt jsi to skvěle vystihla :-))

  6. helsl napsal:

    Ano, dokonalé. John se umí dostávat do situací, že by se člověk chechtal na celé kolo, kdyby mu ho nebylo zároveň trochu líto.
    Mimochodem, Mio, kdy začneš s překladem té knihy?

    1. miamam napsal:

      Nemůžu popřít, že by mě to nenapadlo, ale až teprve přečtu, co napsala, tak nad tím budu přemýšlet konkrétněji. Ne nadarmo překládám jen její krátké počiny a ještě jen některé – ona má tak specifický jazyk, že někdy by se vážně smysl mohl lehce ztratit v překladu… Uvidíme.🙂

  7. Leylon napsal:

    Jeziskove huslicky. Kam na TOTO ona chodí? Nemozem sa prestat chechtat nad dokonalou absurdnostou tej situácie. Paradny kusok- neviem ako vy ale ja si knizku pd Atlin urcite zaobstaram😀

    1. miamam napsal:

      Já už na ni taky čekám jak na smilování :-P…🙂

  8. tes napsal:

    Naprosto souhlasím s Liss je to málo zatraceně málo informací. Na to mé dedukční schopnosti nestačí.

    1. miamam napsal:

      Ona Atlin leckdy bývá velmi…hm, podrobná, ale jindy nechá leccos na čtenářích. Taky souhlasím, že bych ráda měla ucelenější představu o výsledku…🙂 Díky🙂

  9. Thea napsal:

    a já myslela, že po tom sex shopu, už vím na čem s těmahle povídkama jsem😀 myslím, že se mi o Johnovi přkurtovanýmu ke koze bude zdát, je to celkem nevytěsnitelná představa

    1. miamam napsal:

      přikurtovanýmu ke koze… LOL, dala jsi té představě další rozměr!😀 přikurtovanýmu… hm…😀 díky🙂

  10. Liss napsal:

    Bláhově jsem si myslela, že sexshop a spermabanku už nic nepřekoná … Jsem tak ráda, že jsem se zmýlila!!😀 To je prostě dokonalé! Seznámit se s někým v momentně, kdy jste pod tlakem bolesti vyznali lásku ženě, kterou sotva znáte, a která vás podvádí a po „rozchodu“ jste se sebrali a s vaší novou „známostí“ šli na pivo, jen pár minut poté, co se věnoval vašemu rozkroku s nadstandartní péčí (Atlin by mohla alespoň v krátkosti osvětlit, co tam ten Sherlock vlastně dělal :D). Zajímalo by mě, jak to pokračovalo dál, ale domýšlím si, že Sherlock chtěl s největší pravděpodobností dokončit, co začal😀 Vážně super, díky za rozchechtaný večer a neutuchající představivost😀

    1. miamam napsal:

      Atlin nezná hranic! Nikdy není dobré podceňovat, kterým směrem se příště vydá😀 Ale její smysl pro rozšíření obzorů svých fanoušků jí jen schvaluju, hihi😀. Díky🙂

Necháte mi komentář?

