Anketa #1

🙂 Taková sonda do čtenářovy duše, numero uno – co vy a Mystrade? Ne že bych utíkala od johnlocku, to fakt nehrozí :D, ale byl tu takový dotaz. 😉

 

19 komentářů Přidejte váš

  1. Katy napsal:

    Já jsem rozhodně pro 🙂 Johnlock je stále moje číslo jedna, ale mystrade v češtině… to zní sakra dobře 🙂

  2. mim napsal:

    Mno… Johnlock je síce mojim najobľúbenejším párom ale pokiaľ by sa našlo kvalitné Mystrade tak určite nim nepohrdnem 🙂 🙂 🙂

  3. kamivon napsal:

    tak určitě 😀 . Stále sice preferuju Lohnlock , ale povídek není nikdy dost a alespoň nás Johnlock nezačne nudit, když se občas prostřídá s jiným párem 🙂

  4. Lucie napsal:

    Proti Mystrade nic nemám – zajímalo by mě to, jen se trochu bojím, že tam třeba bude John spárován s nějakou ženskou (Mary) a to by asi mé Johnlock srdíčko těžko neslo. 😉

    1. miamam napsal:

      to se neboj!!!! Nehodlám spáchat pisatelské harakiri tím, že bych Johna spárovala s nějakou ženskou nebo kýmkoli (pokud by to ovšem nevedlo dál k johnlocku :D)!!! 😀

  5. Kayla napsal:

    Tiež som za 😄 ale slúb mi, že sa to tu nezmení na mysradepositive. 😉

    1. miamam napsal:

      žádný strach, jsem johnlock shipper až za hrob. Ale sem tam narazím na nějaký ten Mystrade, který mě neodrazuje, tím spíš, když je v dané povídce aspoň trošku zmíněn johnlock 😉

      1. Kayla napsal:

        Fajn, tak na to sa teším. 😃

  6. Leylon napsal:

    Som za, a to všetkými desiatimi. sú úžasným materiálom na spracovanie/ vyhranie sa. A ako ťa poznám, keď si sa už takto začala pýtať, tak už máš nejakú tú peknú vecičku vyhliadnutú… 😀 😀

    1. miamam napsal:

      hehehe… mňo, teď záleží na tom, zda zastihnu autorku, aby mi dala svolení O.O…

  7. squire napsal:

    Já mám tak trochu ambivalentni postoj, protože je opravdu těžké najít kvalitní Mystrade-centric povídky. A krom toho Série 3 ze mě málem udělala Sherstrade shipperku, po TEH a TSOT se objevilo spousta úžasných Sherstrade věcí, čemuž se nedivím. Ne každý rozdychal proměnu Johna v emočně potlaceneho agresora. Krom toho mám taky slabost pro Mollstrade… Ale pokud bude Mystrade kvalitní, tak jo, proč ne.

    1. miamam napsal:

      Mollstrade je tak nějak přirozená varianta, že jo, i když ji nemám v plánu nějak zvlášť rozvíjet >tady<. Po třetí sérce jsme v šoku a otřeseni nejspíš skoro všichni (mně to teda trvalo velmi dlouho rozdýchat, a i teď cítím určitý blok navazovat na S3… jakkoli.), takže úhybné manévry autorek všehomíry-johnlocku jsou dost pochopitelné, a než nadejde vánoční čas a s ním speciál, musíme si nějak spravit chuť, že jo… 🙂 Jinak Mystrade není vyloženě můj cup of tea, to už musí být, aby mě něco z toho zaujalo, nemám ráda uslintaně sladké mystrade. Třeba se v moři ff něco najde 😛 😉

  8. Tinka napsal:

    Už jsem pár povídek Mystrade četla a jsou velmi vzrušující 🙂 sem s nima. Samotná kombinace odměřeného ale vášnivého Mycrofta se značně citově založeným Gregem ve mě způsobuje nemalé výbuchy mé šílené fantazie 😀

  9. helsl napsal:

    Mycroft mi sice nepřijde zrovna jako člověk stvořený pro citový vztah (možná na něj koukám trochu skrz prsty, protože ne vždycky se chová k malýmu bráškovi tak, jak bych si představovala), ale proč ne? Ovšem nesmí to být na úkor johnlocku, to je conditio sine qua non.

    1. miamam napsal:

      Ale tak je to osamocená existence ve světě zlatých rybiček, jak to tak krásně Mofftiss shrnuli v S03E01 Prázdných márách… 🙂 Na úkor johnlocku to rozhodně nebude, byla by to jen taková třešnička, pokud bych já (a příp. jiní zde aktivní přispěvatelé 🙂 ) našla něco zajímavého. Mimochodem děkuji za osvěžující latinskou vsuvku, i když je moje latina značně zaprášená, vždycky mě těší, když mi ji někdo předhodí. 😀

  10. DarkPony napsal:

    Už dávno som chcela poprosiť o Mystrade ale nechcela som byť sebecká, predsa máte real life (ja nie, len sedím a čakám na nové príspevky). Každopádne je to najlepší nápad aký ste mohli dostať!

    1. miamam napsal:

      Můj REAL LIFE… hahahhaaaa 😀 Hm, uhuh, dobře. Je fakt, že se můj „real life“ poslední dobou točí okolo starostem s budoucností, tím pádem to tu trošku postává (*sigh*), ale i tak ty sporé volné chvilky věnuju tomuhle blogu, což můj osobní život poněkud poznamenává.
      Každopádně dík za názor. 🙂

  11. Liss napsal:

    Jsem rozhodně pro! Vlastně- proč se tu Mystrade ještě neobjevil? Zásadní nedostatek 😀 🙂

    1. miamam napsal:

      Proč? Um, nejistota, zda ze stran čtenářů nebudu kamenována, pže mně osobně Mystrade byl strašně dlouho proti srsti… I teď mám obtíže najít něco, co by mě nějak zaujalo. V Johnlocku je podle mě mnohem, mnohem víc kvalitních povídek. Ale pro případ, že bych dostala svolení k překladu, dávám právě anketu. Kam jinam bych to asi tak vrtla, nějakou případnou mystrade povídku? 🙂

Necháte mi komentář?

