kvasi Ediční plán :)

Co se tu bude v nejbližší době dít ;-)

 

Mám děsnou radost, že jsem konečně dostala povolení k překladu dvou povídek –

(prvotní reakce na to, že jsem otevřela mail, a tam rovnou dvě odpovědi: „ííí–kchíííí-ííí!“… Domyslete si neslyšný výkřik, jelikož jsem v neděli přišla o hlas, který se mi velmi sporadicky a vždycky zhruba na dobu dvou tří hodin vrací. Nicméně, sice nemluvím, zato už mám normální provozní teplotu, takže hurá opět do práce! :D)

 

– čekám sice ještě na třetí povolení, což bude prozatím nejmenovaný Mystrade, ale snad se taky dočkám. Po mojí důkladné sondě do Mystrade světa jsem opravdu nenašla mnoho kvalitního čtiva, který by ale zároveň pokud možno nepřesahovalo nějakých 10k slov, a tenhle kousek vypadá dobře. O.o

Ale. Od plánů zatím hypotetických k těm jistým:

 

Jednou z plánovaných povídek (překlad) bude velmi křehké AUčko, magický realismus (hm, tohle prostě vážně miluju), kde Sherlock své srdce musí střežit víc než většina běžných lidí. Protože kdyby svým srdcem někomu propadl, mělo by to nezvratné následky…

Světoběžnice, kterým byť tak sporý popis povídky naznačil, co to vlastně bude, nechť prosím v komentářích mlčí (squire!!! 😀 Jsem si celkem jistá, že jsi tohle už někdy četla, tak pšššt! :D). 😉

 

Druhá povídka, na niž se fakt těším, je velmi vtipně psaný příběh o tom, jak na víkendovou konferenci s Gregem Lestradem místo Sherlocka (NUDA!) jede John, jak budou pronásledováni šílenou blondýnou a jak nakonec přijede i Mycroft. Mmmhehehe.

 

A ještě tu mám do třetice! A objeví se tu ze všeho nejdřív! 😀

Squire se pustila do překladu své vlastní povídky On Dates, Drugs, and Destiny – a protože je to nesmírně efektivně píšící osoba, už to má i hotové :-)) Nehledě na to, že se tady v ČD objeví i její absolutně epesní Unrepentant, vám prostě musím doporučit i tuhle povídku – proplétá původního Sherlocka s její vlastní zápletkou, která nás přenese do roku 1995, kdy se Sherlock s Johnem setkají poprvé, jenže na dlouhou dobu i naposled. Ale do háje, jak to, že si Sherlock Johna při setkání v laborce Bart’s roku 2010, kde je s nimi i Mike Stamford, nepamatuje?…

 

 

Smutné zprávy nakonec, pokud je neradi vidíte, tak snad i přestaňte číst –

U PPD jsem se tak blokla, že to jde nesmírně pomalu. Nevím přesně, čím to je, nicméně přestože mám napsanou další kapitolu, nemá podle mě smysl ji sem dávat, když další bude bůhví kdy. Takže jsem se rozhodla zbytek příběhu vydat prostě tehdy, až ho budu mít dopsaný celý. :-/

 

Konec hlášení.

🙂

**

5 komentářů Přidejte váš

  1. helsl napsal:

    Taky už netrpělivě vyhlížím pokračování PPD, ale vem na dlani chlup, když tam neroste. Prý kdo si počká, ten se dočká, tak snad je tahle stará lidová moudrost pravdivá. Do té doby si počteme jiné dobré věci, což je prima.

  2. PharLap napsal:

    Abych byla stručná a přesná, řekla bych tohle: „ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK!“ 😀 *rozhazuje konfety*
    (Podrobné, že jo 😀 )
    Absolutně se nemůžu dočkat! Pokračuj, jak to jen půjde. My tu zatím budeme sedět, a čekat 😀

  3. DarkPony napsal:

    Tá AU a aj konferencia sú mi hrozne známe…práve ich čítam, no samozrejme vaše preklady dodajú väčšie čaro. Hrozne sa teším a ďakujem vám za to, že obetovávate svoj čas len kvôli nám. Moc si to ceníme 🙂

  4. Liss napsal:

    Vyhlídka na světlé zítřky! Moc moc se těším se na všechny avizované povídky 🙂 A to s PPD je mrzuté, ale hlavu Ti neutrhneme, s tvůrčí krizí se nedá nic dělat, snad jen popřát, aby se brzy poddala 🙂

  5. squire napsal:

    Auuuu, zrovna jsem se chtěla zeptat, kdy vyjde další PPD…. už mi tu chyběl:(

    a zrovna náhodou ten sumář té magical realism AU povídky mi nic neříká. Takže se nechám velice ráda překvapit.

    Zato ta druhá mi něco říká – hlavně ta konference – jenom si nemůžu pořádně vzpomenout. No uvidíme. Už se těším. Jestli je to to, co si myslím, že to je, tak se zase jednou pořádně zasměju…:)

Necháte mi komentář?

