Sraz Praha 2015

Novinky, úpravy, info a dotazy ohledně srazu v červenci v Praze.

Tento článek nahradí ten dosavadní, co byl v menu pod kolonkou SRAZ, a opět bude nějakou dobu viset jako první, potřebuju znát vaše reakce🙂.

OD TÉTO CHVÍLE BUDOU NOVÉ ČLÁNKY POD TÍMTO, SROLUJTE NÍŽ😀

 

Původně jsem chtěla udělat piknik ve Stromovce, ale s tím, jak bláznivě nestabilní počasí máme, bych to raději nehrotila. Co je jisté a kde nás počasí neovlivní, je:

 

restaurace Klid po práci

Je to tam nekuřácké (kuřáci budiž odkázáni na schodiště vedoucí do kuřácké části restaurace), je to tam milé a dobře tam i vaří. A je tam klid.😀

 

Datum srazu vyhlašuju na 4. 7. 2015, čas konání 14,00 (v restauraci, příp. uděláme nějaký předvoj v místě, kam vás dorazí víc, hlavně těch přespolních)

Tak a od vás potřebuju vědět:

1) Kolik vás dorazí – sem do komentářů se prosím hlašte vy, kdož víte, že dorazíte, minimálně na 85 %😀 Potřebuju nahlásit počet v restauraci a taky příp. upravit plány na hry…

2) Ti, kdo dorazí, napište kam – jestli jedete na Hlavák nebo na Florenc nebo kam, nebo jestli dorazíte až do restaurace… Abych mohla určit slezové místo v epicentru míst, kam dojedete a odkud bychom pak jeli společně dál.

 

Případné úpravy a změny se tu budou objevovat průběžně, takže sledujte v perexu tohoto článku aktualizované datum!

 

Budu se těšit🙂

 

**

 

11 komentářů Přidejte váš

  1. nikin napsal:

    Já nemůžu, rizikové těhu a z Brna bych to ve vycházkách nestihla😀
    Snad jindy.

  2. Harryet napsal:

    Nikdy jsem na podobné akci nebyla….a jelikož ve svém okolí nemám nikoho s kým si o Johnlocku popovídat, na 95% přijdu.🙂

    1. Liss napsal:

      To je slovo Johnlockerky!!🙂

  3. squire napsal:

    Z celého července mám zadaný jen jediný den. Hádej který? :(((

    Mno nic, bráchovi jsem účast na jeho oslavě padesátin slíbila dřív. Takže zase někdy v Brně:)

    1. miamam napsal:

      To mě mrzí! Ale padesátiny jsou přece jen něco extra. Snad to vyjde na podzim😦😉

  4. DarkPony napsal:

    Áááááááá, júl mi vôbec nevychádza. (operácia a tak >.<, kebyže môžem, tak ju odložím) Snáď na budúci rok.

  5. mím napsal:

    Mia ahoj,
    so mnou môžeš počítať tak na 85%🙂 a určite prídem na Florenc, teším sa na vás všetkých🙂🙂🙂

    1. miamam napsal:

      Thumbs up! Těším se!😀

  6. Mattychi napsal:

    Eh, procenta mi nikdy nešla, ale počítám, že dorazím minimálně ne těch pětadevadesát procent. A kam dorazím, to už záleží na ostatních. Buď rovnou do restaurantu ( pokud bych tam nedorazila sama jako první či pokud sraz bude někde úplně mimo mou trasu ) nebo na srazové místo. Jen tedy doufám, že tu nejsem jediný kuřák…

    1. miamam napsal:

      ok, uvidíme podle toho, kolik z vás se ozve ohledně místa, kam dorazí…🙂

  7. Liss napsal:

    Se mnou můžeš počítat na 98% (ty 2% si nechám na nějakou nečekanou, mimořádnou událost, která by mi znemožnila dojet). Pojedu s SA, takže cílová stanice Florenc, a z té jsem schopna dopravit se metrem kamkoli (na to můj neorientační smysl ještě stačí😀 ). Ale třeba nás z Brna pojede víc, a případně bysme se ještě domluvili za chodu :))

Necháte mi komentář?

