Jít, či nejít…

2348_hamlet-288x432-r4_0733

15. října v pražském BIO OKO a taky KINO AERO jedinečné představení s B. Cumberbatchem!

EDIT – koukám, že na NT Live stránkách mají uvedené i brněnské kino Scala, jakožto místo, kde se bude Hamlet taky vysílat… ale na stránkách kina jsem víc info teda nenašla, to bude chtít asi napsat/zavolat rovnou do kina.🙂

Lístky rychle mizí, rezervujte brzo🙂 Představení bude s českými titulky.

p.s. Já jdu. B-) (Událost na FB TADY)

17 komentářů Přidejte váš

  1. J. napsal:

    Já pojedu přímo
    do Británie! Ha! Budu to mít pěkně na živo!🙂

    1. miamam napsal:

      No jó, to se někdo má😀 ale zas aspoň až na to půjdu do kina, tak tomu budu aspoň rozumět, ten Shakespeare pro mě teda není moc jednoduchá angličtina😀

      1. J. napsal:

        Já vím že je to složité, ale já docela hodně rozumím, protože mám v Anglii příbuzné, a ti neumí česky🙂

  2. Liss napsal:

    Pokud se musí do Scaly přímo zajít, tak by mi hodně pomohlo, kdyby tam někdo zašel i za mně, protože se obávám, že příští pátek už lístky mít nebudou😦 Prosím, našla by se tu velmi dobrá duše, která by mi jednu vstupenku zajistila? Odměna ji nemine!!

    1. squire napsal:

      Zítra se vracím do Brna z dovolené, takže bych tam mohla ve čtvrtek zajít, nejpozději v pátek určitě, ve čtvrtek ještě musím s naší Hankou k zubaři (je autisticka, takže návštěva zubaře je mírně nervyrvouci a časově náročná). Chceš jeden lístek nebo dva?

      1. Liss napsal:

        Squire moje zlatá! Poprosila bych o 2 lístky, protože mamka by Hamleta v Benově podání taky moc ráda viděla. Ale kdyby zbýval už jen jeden, tak se samozřejmě nedá nic dělat. Moc moc děkuji, jsem Tvým dlužníkem!

    2. squire napsal:

      Mno, Liss, tak jsem dneska zašla do Scaly. Pokladna zavřená, na pokladně cedule, že lístky se rezervují on-line nebo telefonicky. Tak si tam budeš muset zavolat sama a rezervovat si to, ani nevím, jak se jmenuješ celým jménem:)

      1. Liss napsal:

        Na FB jsem našla, že od pondělí začne předprodej, tak pokud mi tu neklekne Wi-Fi, tak se mi snad povede něco ulovit. Telefonát by se mi dost prodražil (jsem v cizině). Děkuji, že jsi tam byla a za info🙂

      2. Liss napsal:

        Na FB Scaly jsem našla, že rezervace začnou od pondělí, tak to zkusím podchytit. Děkuju, žes tam šla a za info🙂

  3. DarkPony napsal:

    Slovensko plz.
    Nezdarí sa mi ísť ani do kúpelne s pohmoždenými rebrami (tak to vypadá, že budem mať pár týždňov strach zo sedenia v okne), nie ešte navštíviť Českú Republiku…moje šťastie…že sem potom hodíš recenziu prosím? Prosím? *Sammyho šteniatkovský pohľad*

  4. Harryet napsal:

    Zarezervovano v Oku, takze kdo driv prijde, ale nevadi…ikdybych tam mela stat na jedne noze a jeste ne na svoji …jdu😉 dekujiiiiii

  5. squire napsal:

    Já na to jdu druhého do Barbicanu, takže tohle vynechám🙂

    1. miamam napsal:

      To mě absolutně nepřekvapuje😀😀😀

  6. Janiiin napsal:

    Už jsem skoro nesehnala místa. Málem mě kleplo😀 děkuju, děkuju a ještě jednou děkuju za info!🙂

    1. miamam napsal:

      😀 To je super! A nemáš zač, něco takového jsem si prostě nemohla nechat pro sebe😛

  7. Little Britophile napsal:

    Kdybych byla z Prahy, tak jdu hned. Ach jo, zdá se, že Brno podporuje jenom Game of Thrones.

    1. miamam napsal:

      Hm, trochu jsem googlila a… říká ti něco brněnský kino Scala?… edituju článek.🙂

Necháte mi komentář?

