Je libo sraz v Brně? (update 10. 9.)

Tohle léto nějak děsivě rychle uteklo!! (nebo je to jen můj dojem?…) Takže podzim je prakticky za dveřmi a mě by zajímalo, jestli je tu někdo pro podzimní sraz v Brně? o.o

SRAZ v Brně tedy bude, jen ještě dohodnout ty detaily…

UPRAVENO 31. 8.!!!

UPRAVENO 10. 9.!!!

Aktualizace 10. 9.:

Upřesňuji datum, čas a místo srazu –

sobota 24. 10.

ve 14,00 hodin – touto dobou se sejdem my nebrněnští na stejném místě jako loni, kousek od nádraží, viz obrázek:

místo srazu Brno

… dál pojedem tramvají do kavárny ERAtam bychom mohly být tak kolem půl třetí.

Konec srazu podle toho, komu se do kolika bude chtít zůstat. 🙂

Budu se na vás těšit 🙂


Aktualizace 31. 8.:

  1. squire navrhuje nejspíš obsazenější, tím pádem i hlučnější, ale zato vcelku vybavenou hospu MIKI PUB (klikni pro odkaz).
  2. Ale – loni jsme byli v kavárně ERAkde jsme sice byli (vlastně jen „-y“ :D) skoro sami, ale taky to mělo co do sebe.

Miki pub mi přijde lepší, pokud bychom udělali srázek nějak třeba od 10,00 do bůhví kdy, protože mají velký výběr jídel. Ale jinak je to asi jedno.

Za další – potřebuju vědět: preferujete sraz třeba od 10,00-???, nebo až třeba od 14-15 hod do nevidim?

„Za poslední“ (aspoň proteď :D) – vytvářím Událost na Facebooku. Jelikož ale má mnoho z vás jiný nick tady a na Facebooku, prosím o vyjádření k uvedeným dotazům buď tady, nebo na stránce události, jinak v tom bude bordel jako loni :- )))

(původní post:)

Musím říct, že co se týče mě, listopad nepůjde, vyhovoval by mi spíš říjen, mohla bych 10. 10., 17. 10. nebo případně i 24. 10. by se taky nějak dalo…

Můžete? Chcete? Má to cenu?

… A kolik se nás asi teda sejde? 🙂 Udělat to znovu v kavárně Era, jako loni? Nebo jinde?

Spousta otázek. A záleží na vašich odpovědích. 🙂

10 komentářů Přidejte váš

  1. Alice napsal:

    Tp je skvělý nápad!! když mi to do Prahy nevyšlo, tak do Brna mi to vyjde určitě, i kdyby nevím co 🙂

  2. Desire napsal:

    V Brně by to bylo super! 🙂 Nemám to nijak daleko.
    Ani mně na datu nezáleží.

  3. Gabriela Watson napsal:

    Ahojky, já bych do toho šla! Zařídím si i volno v práci na tu sobotu, ale pro mě by bylo nejlepší po výplatě… nejlépe toho 17ctého? 🙂 To by bylo tak akorád 🙂 A brno vyhovuje. Sice to tam neznám, ale poznám! Sal.

    1. miamam napsal:

      Gabčo, 17. 10. je ten Whocon, což jsem si neuvědomila, takže tohle datum padá…

  4. mím napsal:

    Ahojky, ja som 17.10.na WhoCone, ale vyhovujú mi aj ostatné termíny, daj vedieť, prispôsobím sa:)
    PS. pre Liss:dúfam že sa na WhoCone vidíme 🙂

    1. Liss napsal:

      Uvidíme se už o 2 dny dřív na Hamletovi, takže spolu vlastně prožijeme prodloužený Hamlet-Doctor-Sherlock víkend 😀 🙂

  5. Harryet napsal:

    Super, na sraz bych šla hned 🙂 mně se nejvíc asi hodí ten termín 24.10., ale přizpůsobím se většině 😉 jen jsem v Brně ještě nebyla, jel by někdo eventuálně z Prahy vlakem? :)) definitivně bych se ztratila 😀

  6. squire napsal:

    Též bych šla. Definitivně raději v říjnu než v listopadu. Jo a do pátého října jsem v Londýně tak až od té doby:)

    Nedávno jsem byla ve výborné restauraci, i s nekuřáckým prostorem, Miki Pub and Restaurant v Brně Žabinách. Po večerech tam bývá živěji, rozhodně bychom nebyly samy, ale zase by si nás sotvakdo všímal, většina lidí tam chodí s někým pokecat.

  7. Liss napsal:

    Krom toho 17tého (kdy je WhoCon), nemám na ostatní data plány, takže se přizpůsobím 🙂 A nevím jestli nás po loňsku do Ery pustí 😀 Ne, jasně že si to už nemůžou pamatovat (leda bysme opravdu udělaly dojem?). Samozřejmě bych to tam došla zamluvit, a kdyby cokoli tak mi napiš 🙂

  8. Little Britophile napsal:

    Já bych šla. Loni to bylo fajn a na datu mi nijak nezáleží. 🙂

Necháte mi komentář?

