Krásné Vánoce!

dne


Přeju vám všem Vánoce, jaké si přejete, klídek u nějakého dobrého čtiva (hehehe), pohodu nad čajíkem i něčím silnějším (a vaječňák se nepočítá) a toho správného vánočního ducha pro dnešek i nadcházející dny!

A pardon za tu infantilní kresbu, lepší jsem nezvládla – a proto raději píšu než kreslím…😀😀😀

 

Mějte se nádherně!

Vaše miamam

 

tumblr_nztc78agL01s2a6kuo1_1280

Sherlock: „Tak… že bychom ho přece jen nazdobili?“

John: „Doufal jsem, že to řekneš.“

8 komentářů Přidejte váš

  1. PharLap napsal:

    Sice ponekud opozdene (po pulnoci, kdy se konecne vratim domu mi mozek zkratka nepracuje…), ale nadherne svatky i tobe Mio!🙂 A s tim kreslenim bych to taky nepodcenovala😉😀

  2. helsl napsal:

    Ale já vaječňák ráda, hlavně čokoládovej; nemohla bys ho tam přece jen dodatečně započítat?
    Nechci vypadat nevděčně, Mio, ale mrzí mě, že ses na nás letos vybodla se soutěží, hrozně jsem se na ni těšila a co pro koho napíšeš. Já vím, že napíšeš i tak, ale při soutěži to bývalo takové – napínavější? Neumím to přesně říct, zkrátka bylo ohromně prima, jak nás to vždycky zapojilo, Jenom letošní výpadek, nebo jsi s nima skončila definitivně?

    1. Liss napsal:

      Povídka za výhru v soutěži bude- já ji na letním srazu vyhrála, jen jsem Miu potrápila se zadáním😀 A jinak se musím Mii zastat- ono vymyslet soutěž v takovém rozsahu, v jakém byly ty minulé, je obtížné a na povel to vymyslet nejde. Rozhodně se na nikoho „nevybodla“. Povídky se dočkáš, a nějaké napínavé soutěže v budoucnu určitě také.

  3. Harryet napsal:

    Mio, tobe tez vesele Vanoce, hlavne tu pohodu, zdravi, stesti a dobre ctivo v novem roce🙂 a jeste jednou diky, ze ty nam to dobre ctivo dopravas :))

  4. Yuki-chan napsal:

    Tobě taky Mio🙂 Veselé Vánoce!

  5. Liss napsal:

    Také ti Mio přeji krásné Vánoce, prožité v kruhu rodinném. Klidné svátky a v Novém roce spoustu štěstí, lásky, zdraví a povídek🙂

  6. Tereza napsal:

    Veselé Vánoce také tobě!!!!🙂

  7. Leylon napsal:

    Ach, mia! :* :*

    Aj tebe prajem krásne a požehnané sviatky, veľa šťastia, zdravia, veľa pokojných chvíľ s rodinou… proste tie pravé a najkrajšie vianoce a veľa inšpirácie a energie do nového roka.

    P.S. I kreslenie ti celkom ide, nepodceňuj sa :3🙂🙂

Necháte mi komentář?

