Čistka blogu!…?

dne

Pokud jste noví a teprve se rozkoukáváte, pak tento pidi-post číst nemusíte.

Pokud jste protřelí návštěvnící JL+ (totiž, tohoto blogu) a postřehli jste – a i nadále si v blízké budoucnosti budete všímat – nějakých změn, pak ano, chystám se k velkým změnám v prostředí tohoto blogu, takže také měním, mažu, upravuji, doplňuji různé informace a odkazy.

ŽÁDNÉ POVÍDKY ANI PŘEKLADY – ať už moje či ostatních přispěvatelů – NEMAŽU!!! (Momentálně postupně zpod okýnek navigace mizí odkazy na povídky/překlady ostatních přispěvatelů, protože je zahrnuju pod polem „Další povídky“ a „Další překlady“.) Následovat budou i moje… a vůbec, dělám generální úklid blogu, takže přirozeně při této činnosti nastane trošku bordel. 😀

Až bude tenhle „pokojíček“ uklizený, začneme s přidáváním dalších věcí, co tu dosud nebyly, a nakonec se změní i vzhled…

(A dá-li pámbu, tak i doména – o čemž vás pochopitelně budu informovat 🙂 )

6 komentářů Přidejte váš

  1. helsl napsal:

    No nazdar; vždycky když v supermarketu přešupačí regály, tak tam pak bloudím jak Jeníček s Mařenkou v temném lese. Ale člověk prý si zvykne i na šibenici, tak se snad zorientuju. Hlavně abys něco nesmazala, třeba omylem, to by bylo neštěstí. Mně to tu teda vyhovuje, líbí se mi to a je to tady už takové ‚naše‘, něco důvěrně známého jako domov. Ale máš samozřejmě právo provést jakékoliv změny, do toho Ti nesmíme kecat. Tak to prosím neber ve zlém.

    1. miamam napsal:

      Ale tak zase to nebude tak radikální řez, samotné mi nevyhovují leckterá témata, v nichž tyhle stránky můžou pracovat… často se menu schovává úplně pod takovou mrňavou ikonu, a to bych měla problém nacházet i já :D. Určitě se v tom novém budete cítit brzo jako doma :).

  2. SlashPrincess napsal:

    Přeji pevné nervy, dřív mě takové uklízecí záchvaty na blogu taky popadaly, ale většinou odezněly maximálně do dvou dnů, takže s každým novým pokusem o udělání pořádku vznikal jen další a další zmatek. 😀

    1. miamam napsal:

      Já se na to psychicky připravuju už docela dlouho, pak jsem sbírala odvahu a teď teda hurá postupně do toho… 😛

  3. Liss napsal:

    Mě nadpis taky dost vyděsil, tohle už mi nedělej! 😀 Ale na nový vzhled a úpravy se moc těším, bude to tu vypadat skvěle 🙂

  4. Leylon napsal:

    Mius, ked mi nadpis tohto postu pristal v schranke, dostala som malom mininfarkt 😀 tesim sa, co to pre nas vymyslis, kedze uz som sa naucila, ze tvoja hlavinka a napady v nej su proste vzdy perfektne 😉

Necháte mi komentář?

