Co to je???

dne

Jsem tu správně? Nebo kam zmizela stránka johnlockpositive?… Ale jo, odkaz je stejný…

ANEB: VÍTEJTE V NOVÉM! 🙂

Takže… co je vlastně nového?…


 

Začněme tím očividným, jen pro úplnost, ano?

  1. Úžasný, nový, nádherný header obrázek!!! Poznali jste?? Kreslila PharLap podle mého přání a já jí tímto nekonečně děkuji!!! ♥♥♥
  2. (dávám až na druhé místo, protože ten obrázek je podle mě to první, co návštěvníka dostane 😀 ) Nové rozhraní (chcete-li: „téma“)!!!

A co dál?…

Horní lišta s menu zůstává, ale už se nebudou rozbalovat položky zahrnující každý button zvlášť, takže najedete myší na „Moje překlady“ a… nic. -> Obsah není vymazán, jen prostě klikněte a dostanete se na přehled rovnou i s informacemi o povídkách/překladech a také k odkazům na ně. Navíc, co se týče kapitolových počinů, je v tomto přehledu u každého povídkového shrnutí také seznam kapitol s aktivními linky, takže se nemusíte proklikávat od začátku.

To, co bylo ve sloupci vlevo, je nyní úplně dole pod (deseti) příspěvky, zůstává více méně stejný.

Doplnila jsem různé tagy (tzv. štítky) u povídek (přestože se stále zdráhám do tagů zahrnout samotné klíčové části povídek), takže třeba moje vlastní povídky a překlady jsou tagované „miamam“, a i ostatní přispěvatelé mají své tagy (dosud to bylo dost nepravidelně).

Co se ještě tagů týče – nyní jsou u každé povídky (kapitoly) až na konci – takže pokud je raději čtete před tím, než se začtete do samotné povídky, otevřete kapitolu a sjeďte až na její konec.

Komentáře – Dojeli jste na konec povídky a… kde to je?? Ještě níž, komenty mají teď svou vlastní fialovou část 😛 Nový koment můžete přidat buď „Add Yours“ – vpravo od sumy komentů, nebo sjedete až na konec všech komentářů a tam je to známé pole „Necháte mi komentář?“ :-).

Hledání – dle kategorií, jako to vlastně bylo i dosud -> úúúplně dole, na konci stránky, jsou vypsané tzv. kategorie – co se týče různých autorů, pokud na ně kliknete, najedete na archiv zobrazující veškerá jejich díla. NEBO můžete hledat v hledací liště, nazvané příhodně „Hledat…“. ANEBO… viz nový obsah lišty! ->

Nový obsah lišty – „SEZNAMY“ – tento odkaz obsahuje veškeré všechno, co tady vyšlo za povídky, ať už původní, či přeložené. Je to pouze informativní seznam – neobsahuje odkazy na každou danou povídku.

V liště také přibyla kolonka „JINÝ SLASH“ a obsahuje a bude obsahovat tipy na čtení dalšího slashe, ovšem s originálními páry – v této chvíli pár e-knih v angličtině, pokud máte tip na dobrý slash psaný česky, sem s ním – mám na mysli e-knihy nebo tištěné knihy, tím pádem placený obsah. (Pokud ale víte i o kvalitním slashi s originálními – ! – páry, který je neplacený, můžete mi dát tip stejně tak 🙂 )

Takže… asi tak. Víc mě v této chvíli nenapadá.

🙂

Pokud něco marně hledáte, dejte mi vědět! 😀

 

Vaše miamam

 


 

 

 

8 komentářů Přidejte váš

  1. Harryet napsal:

    Už několik dní tu tiše pozoruji a vstřebávám tu nádheru 🙂 ale už konečně musím také napsat jedno velké DÍKY ….a aaaaaach to je krása…a je to dokonalé….a Mio jsi nejlepší……a sakra fakt tě obdivuju…..a DÍKY…..a prosím nepřestávej 🙂

  2. katka napsal:

    bože našla jsem fialovou část jsem skvělá a ty taky jdu zkoumat

  3. hannita napsal:

    No páááni! Vypadá to tu úžasně! A ten obrázek od PharLap je dokonalý! 🙂 😉

    1. miamam napsal:

      Děkuji 🙂 a s obrázkem souhlasím ^_^

  4. Leylon napsal:

    vau, miuš! čakali sme zmeny, ale že to zoberieš až takto od podlahy…. smekám, je to tu krásne a prívetivé zároveň. úžasná práca! 🙂

    1. miamam napsal:

      Díky 🙂 Měla jsem v merku určité změny už dlouho, ale věděla jsem, že se to nabalí a neměla jsem na to čas dřív… 😛 mm, mám teď pocit, jako bych vstoupila do úplně novýho pokojíčku :3 🙂

  5. SlashPrincess napsal:

    Páááni, Mio, to vypadá úžasně. ❤ To muselo dát práce, co? Máš můj obdiv. 😉

    1. miamam napsal:

      Jsem ráda, že se ti tu líbí 😉

Necháte mi komentář?

