Trailer pro čtvrtou sérii!!!

dne

Čekala jsem dvacet, maximálně třicet vteřin… OMG…

Mám pocit, že mi oči vypadnou z důlků, když na to zírám! Viděli jste? Máte nějaké nápady?? Teorie??? Poznatky??

 

HONEM KOUKNĚTE, NEŽ TO TŘEBA NÁHODOU SMAŽOU O.O

 

 

14 komentářů Přidejte váš

  1. helsl napsal:

    Ale no tak, lidi, přestaňte panikařit. Za pět měsíců nám budou muset dát mnohá vysvětlení a odpovědi, i když jistě ne všechny, něco si schovají na pátou sérii. Mají posledních pár měsíců, aby nás vodili za nos a mlžili, proto museli udělat sestřih, který nás zmate a zamotá nám hlavu.
    Nemůžou je nechat umřít; znají a ctí Doyla, to by si prostě nedovolili! Zabijou Marjánu a spratka, jsou tací, kteří to budou pokládat za tragédii, ale Sherlock a John z toho musí vylézt s víceméně zdravou kůží a spolu, jinak by celý kánon postavili na hlavu a fanoušci by je zlynčovali. Bude to záhul, dají nám citově zabrat a užijou si to, ale konec dobrý – všechno dobré. Co takhle trochu optimismu?

    1. PharLap napsal:

      Já jsem velmi hluboko skrytý optimista😀 Ale přiznávám že trocha víry nezaškodí. Člověk musí věřit… Jeden ale nikdy neví s tou jejich zvrácenou logikou😀 Ale nedělám si z toho těžkou hlavu

      1. miamam napsal:

        To ani jinak nejde, to bychom se z nich prece zblaznili…:D nicmene nemuzu zabranit kratkodobe depresivnim myslenkam… Ale ono to do doby, nez se zacne vysilat, zase prejde.😛

  2. PharLap napsal:

    První reakce: „No tak to si děláš pr…?!“ *následuje vytřeštěný výraz a pískání jako stará konvice na čaj z toho jak luxusně to vypadá*
    Vůbec netuším o co jde ale těším se jako malá, ačkoliv vím že to bude bolet. Pořád si ale myslím totéž, ať to skončí jakkoliv, Sherlock dál zůstane sám a John s Mary, nebo oba v této nebo až té další sérii skutečně zemřou, když teda máme čekat tragédii (v obou případech), pořád to bude můj nejoblíbenější a nejsmutnější příběh vůbec…

    1. miamam napsal:

      No… Asi tak. Pred chvili jsem cetla jednu naprosto uhozenou teorii, ktera mi ale celkem sedi na uvazovani mofftisse, a udelalo se mi nevolno… Budu doufat, ze nam prinejhorsim naserviruji JEN tu verzi s Osamelym Sherlockem a spokojenymi manzeli. O.o

  3. fluttershine napsal:

    Tak jo, myslím, že je po mně. Vůbec nic mi to neříká, jen to, že to bude dost děsivé a smutné, a že se mi ten zarostlý Sherlock taky nelíbí😀 Už se vážně těším na novou sérii.

  4. Alice Nasweter napsal:

    Tipla bych ten nešťastný konec na Mycrofta. Přestože by mi to zlomilo srdce, přišlo mi pár jeho posledních scén, jako by se loučil. Nebo je to drama queen jako bratr a jenom stresuje. Abychom nakonec všichni nelitovali, že ten seriál neskončil už v první sérii, protože od té doby je to čím dál bolestivější, a jestli tohle bude tak drsné, jako se to momentálně tváří, pětka nás zabije. V roce 2019 nejdříve, ale zabije.😀

    1. miamam napsal:

      Mno…jestli se te petky vubec dockame. A zverejnili tri klicova slova a byl mezi nimi Sherrinford, tak jsem zvedava, jestli nam ukazou dalsiho bratra??? B)

  5. Leylon napsal:

    no do čerta… je to skutočne pure drama. mnoho nič nehovoriacich záberov budujúcich v nás, úbohých dlhočakajúcich fanúšikoch, len viac napätia…dokelu ale čo to bolo ohľadom tých démonov čakajúcich dlhú dobu? S čím sa to presne Sherlock musel popasovať že na tých záberoch vyzeral tak ako vyzeral? Nejako sa mi nechce veriť že by to bola reakcia na Moriartyho…. Btw, mne sa tie Johnove vlasy veľmi páčia, naopak, zarastený Sherlock mi nesedí ani za nič. Prieči sa to tej jeho puntičkárskej povahe😀😀😀😀

    1. miamam napsal:

      Mne se tenhle John taky libi :3 a bojim se, ze Sherlpck takhle vypada proto, ze je bud high as a kite, nebo o neco cenneho prisel…😦 ale velmi me desi ta nemocnice a ta osamela ruze na stolecku vedle postele. To mi az noc pripomina hospitalizaci po kulce v hrudniku…

  6. Tereza napsal:

    Vypadá to úžasně, akorát se mně nelíbí, co provedli s Johnovým účesem:/

    1. miamam napsal:

      Mne ten uces nevadi, naopak mam takovou teorii, jak by se velmi prakticky mohl vyuzit…:-P

  7. cukerinecek napsal:

    Bože, já se toho snad nedočkám!! O dost temnější než předchozí série… Jinak doufám, že Mary konečně nějak odkráglují. Nemám ji ráda od první vteřiny.😀

  8. Liss napsal:

    Hodně temné… A ten konec… Někdo určitě umře…😦

Necháte mi komentář?

