Listopad se blíží… a s ním sraz!!!

Tento post bude připíchnutý na hlavní stránce, další vycházející povídky a kapitoly budou pod ním / vedle něj, tak je nepřehlédněte!!! (Záleží na zařízení :D)

Což takhle se srazit v Brně, jako loni a předloni??

EDIT 21. 10.!!

Omlouvám se všem nefacebookovým!!! Úplně jsem zapomněla přidat informace sem… 😦

 

Totiž, že sraz se bude konat 12. 11. opět v „naší“ (hih) kavárně ERA v Brně! Pokud dorazíte do kavárny, budem tam cca od 15 hodin. Pokud se bojíte, že netrefíte, a radši byste dorazili s několika dalšími, pak je ještě sraz před srazem na Hlavním nádražím pod hodinami v 14,30. (to je to červené kolečko.)

místo srazu Brno

 

 

 

 

 

 

 

Já dorazím určitě, ale přijde také Liss, squire, Hanetka, Mimi, Ljena a přihlásilo se ještě dost dalších!

(Předpokládaný celkový počet johnlock cvoků se pohybuje okolo 25… 😀 )

 

Přijďte!!! 🙂

 

Zatím jen sonduju, zda by byl vůbec zájem, předem hlásím, že ideální termín by byl sobota 12. 11., případně 5. 11.

Co vy na to?

Edit: na Facebooku jsem vytvořila veřejnou událost:

ZDE JE LINK

14 komentářů Přidejte váš

  1. Harryet napsal:

    ježiš ježiš ježiš, odkdy to tu je? to je tak supeeeeeer. Mám to teď trochu složité tak jsem na net moc nelezla, ale tahle zpráva mi totálně zlepšila páteční večer :)))))) juchuuuuuuu. Jak psala Makiss, skáču tu radostí po pokoji a juchám 🙂 tentorkát si to Brno nesmim nenechám ujít 🙂 jéééé to je tak bezváááá 🙂 už dlouho jsem sem zase nic nenapsala, ale tohle jsem prostě musela pustit do éteru :))) juchuuu díky Miamam 🙂

    1. miamam napsal:

      Hehe neni zac a hlavne doraz!!! ;)))

  2. Ljena napsal:

    Že bych se konečně na nějakém srazu objevila…? Z Olomouce to do Brna taky není kdo ví jak daleko 😀
    Datum ještě nevím jak mi vyhovuje, nechce se mi to počítat, ale přinejhorším bych si přehodila víkend no… Teď jen sebrat koule a dojet 😀

    1. miamam napsal:

      Melas dost koule na to, abys prelozila Cure for Boredom, tak tohle je snadny, ne????? 😀

      1. Ljena napsal:

        No, to bylo něco jiného (navíc mi chybí do překládat chybějící scény😩😃) 😂 Víš jak, virtuální svět a ty keci okolo, tohle je face to face😂😁 Ale zřejmě mi to vychází na 5.práce, ale 12.volníčko 😊

  3. hanetka napsal:

    Zatím můžu v obou termínech, doufám, že mi do toho nic nevleze. 😀

    1. hanetka napsal:

      A už je to tady… 12. 11. si Albatros vzpomněl s akcí pro Potterfan… 😦

      1. hanetka napsal:

        Právě jsem se dozvěděla, že nám Albatros tu akci přesunul na 26. 11.! Takže můžu, hurá!

  4. Makiss La Bush napsal:

    ,,Sraz? Cože, ony se opravdu pořádají takovéhle srazy? Hopsám radostí po pokoji!“ Aneb prvotní reakce mě, relativního nováčka v Johnlock svetě 😀 Tedy doufám, že i tací, co na žádném srazu ještě nebyli, jsou vítani 😛 Moc ráda z vás každičkého poznám osobně 🙂
    Takže za mě navrhovaného 12.11. či 5.11. ideální a jiná sobota taky no problem, 17-tého bych se kdyžtak taky zařídila 🙂 A z Prahy do Brna cesta krátká 🙂

    1. miamam napsal:

      Vitani jsou vsichno Johnlockem postizeni! Je jedno, jestli jsi mezi nami mesic nebo roky 😉

      1. Makiss La Bush napsal:

        Super, super 🙂 Budu se moc těšit.
        Včera jsem své dlouholeté kamarádce doporučila povídku ,Na hraně‘, takže očekávám, že podle jejích soukromých reakcí na první dvě kapitoly, brzy mezi námi a možná i na srazu přivítáme další podobně postiženou 😀

  5. kratulablog napsal:

    Brno se mi líbí a jakákoliv sobota je fajn.

  6. mim napsal:

    Mia ahoj,
    normálne mi čítaš myšlienky :), už niekoľko dní uvažujem nad tým či ti nenapíšem kvôli zrazu….a bum….do toho táto tvoja správa. Čo sa týka dátumov, zatiaľ mi vyhovujú obidva, hoci najradšej by som bola keby sme sa mohli stretnúť 17.-teho, pretože víkend 18. až 20 november som Brne na WhoCone, a takto, ako už tradične každý rok budem musieť cestovať do Brna 2x, ale čo človek neurobí pre spriaznené duše :):):). Rátaj so mnou.
    mim.

    1. miamam napsal:

      No jo, Whocon… Jasný, to dává smysl, že se lidi víc srotí právě na tenhle con, ale tak uvidíme, ještě je čas :). A budu se na tebe moc těšit!!! (Hm, co Pinup, nepouštěla ses do toho, náhodou?? Že bys nám udělala přednes 😛 )

Necháte mi komentář?

