Leylon: Starí priatelia

AU – John a Mycroft jsou přátelé, prakticky ještě dřív, než se John nastěhuje k Sherlockovi. A Mycroft s Johnem rád komunikuje skrz smsky. Takže najednou uvidíte Studii v růžové a vše, co následuje, v trochu jiném světle…🙂 A navíc Sherlock Johna docela potrápí…

Johnlock.

Starí priatelia

 

Ako vidím, už ťa nechal za sebou  – MH

Kriste, súhlasil som práve s tým, že sa nasťahujem k tvojmu malému bratovi? – JW

Obávam sa, že áno, John. A taktiež sa obávam, že tu nie je šanca, aby si chytil taxík. Mám poslať auto? –MH

Budeš v tom aute? -JW

Možno  – MH

Teda ak na tom trváš – JW

 

Nemôžem zohnať Lestradea. Vrahom je taxikár a Sherlock s ním práve odišiel – JW

Lestrade bol práve poslaný na tvoju pozíciu – MH

Ak budeš musieť, použi zbraň – MH

Je v poriadku. Dobrý zásah – MH

 

Váham čo i len umiestniť pojem domáca pohoda a Sherlocka do tej istej vety, no vyzerá to, že obidvoje okolo teba koexistuje, John – MH

Dobré ráno aj tebe, Mycroft. Dobre vieš, že ráno neoplývam práve nadštandardnými jazykovými zručnosťami – JW

Aký je tvoj život so Sherlockom? – MH

Vieš, myslieval som si, že o ňom len preháňaš – JW

A teraz?- MH

Skladuje v chladničke palce a rozpráva sa s lebkou. Nikdy sa nenudím – JW

Očividne ťa niečo nudiť musí, inak by si si nehľadal prácu – MH

John? – MH

Som na mizine, jasné? – JW

A nie, nechcem nič z tvojich peňazí – JW

Ty a Sherlock by ste mali spojiť svoje účty. Spravoval by si ich zodpovednejšie – MH

Jasné, a prečo sa už rovno aj nezobrať, keď už sme pritom? – JW

Nie. Mám prácu, takže je to v poriadku. Všetko je v poriadku – JW

 

Som veľmi rád že počujem, že si v poriadku, John – MH

Ježiš, je vôbec niečo, čo nevieš? – JW

Len tie nedôležité veci. Žiadne trvajúce poškodenie z tvojho otrasu mozgu? – MH

Nie. Zvyknú Sherlocka počas jeho prípadov unášať? – JW

Nie, Sherlock je zvyčajne múdrejší ako jeho protivníci – MH

Dobre, takže je to len moja hlúposť, že ma uniesli?  – JW

Si všelijaký, John, ale určite nie hlúpy a to navzdory tomu, čo o tebe hovorí môj brat keď sa nudí -MH

 

John, potrebujem pomôcť – MH

Dobrý bože, prečo potom píšeš mne? – JW

Buď vážny, John. Potrebujem druh rady, pre ktorú človek zvyčajne vyhľadá svojho „najlepšieho priateľa“ – MH

Mycroft Holmes, potrebuješ poradiť v láske? – JW

Smeješ sa – MH

Áno. Hystericky – JW

Prestaň s tým – MH

Potom sa prestaň pozerať na kamerové záznamy. Viem, že tam nejaké máš – JW

Skončil si? – MH

Áno. Teraz môžem byť vážny – JW

Ako by som mohol byť menej…. nespoločenský? –MH

Myslíš menej ako ty? – JW

Ak si praješ formulovať to takto, tak áno – MH

Nerob to – JW

To akosi ničí pointu cvičenia, John – MH

Nie, nemyslím to takto. Neobťažuj sa byť menej sám sebou, pretože to vždy dopadne zle. Si Mycroft Holmes, Kráľ Británie, a tak sa aj správaš a ktokoľvek hoden tvojej pozornosti to bude akceptovať – JW

Ver mi, niekto, kto by sa ťa snažil zmeniť, by nikdy nebol spokojný. Stal by sa z toho len začarovaný kruh – JW

Hoci radšej nehovor, že na svojej prvej schôdzke pozeráš CCTV záznamy – JW

Dobre. Ďakujem, John – MH

Len zo zvedavosti, kto konečne vzbudil pozornosť Jeho Veličenstva? – JW

Detektív Lestrade – MH

GREG?! – JW

Zastávam minoritnú pozíciu vo vláde. Nie som „Kráľom Británie“ – MH

Ale si. Vážne, Greg? – JW

Áno, vážne – MH

Predpokladám, že je dosť príťažlivý, všakže?- JW

Samozrejme- MH

A má skúsenosti v zaobchádzaní s bratmi Holmesovými – JW

Zmĺkni – MH

 

Nejaký dôvod, prečo dnes Greg očervenel ako cvikla, keď som zmienil tvoje meno? – JW

Neobávaj sa, Sherlock nebol nablízku, aby to videl – JW

Greg a ja máme tento víkend schôdzku, ak je to to, na čo sa pýtaš- MH

A vďaka, že držíš Sherlocka mimo- MH

Gratulujem, priateľu! Pokús sa krotiť svoje Bondovsko – zlosynovské tendencie, Greg si pravdepodobne neužije večeru pre dvoch v opustenom skladisku – JW

Mycroft? – JW

Radšej mi povedz všetky pikantné detaily! – JW

John, si v poriadku?- MH

John, nemôžem odísť. Len mi povedz, že si v poriadku – MH

John? – MH

Je mi jedno, koľko bezpečnostných protokolov tým porušíš, povedz mi, že máš toho bastarda – JW

Máme ho – MH

Som v poriadku – JW

 

Ako sa dnes máš, Mycroft – JW

Dobre – MH

A ako je na tom vláda? – JW

Práve teraz daňovo stabilne – MH

A ako sa má Greg? – JW

To bol prvotný zámer, všakže?– MH

Moooooožno – JW

Greg sa má taktiež dobre, ďakujem – MH

Skutočne? Pýtam sa len preto, pretože dnes na mieste zločinu som si všimol, že starý dobrý Greg má na krku dosť nápadné… pomliaždeniny, druh získaný vďaka rozľahlému  saniu a možno vďaka troške tupého tlaku – JW

Samozrejme, ako odborný doktor cítim povinnosť uistiť sa, že také… pomliaždeniny nie sú symptómom vážnejšej lekárskej diagnózy – JW

Greg sa má taktiež dobre, ďakujem – MH

Mycroft, prisal si sa mu na krk ako nadržaný teenager!- JW

Povedal som mu, aby si zobral šál! – MH

 

„John, na čom sa to smeješ?“

„Na ničom, Sherlock!“

 

Bože môj, dostal si ďalší zákaz priblíženia? – MH

Nie. Aj keď vďaka za vyjasnenie toho posledného – JW

Vonkoncom niet za čo. Aký druh pomoci teda potrebuješ? – MH

Zvyčajne sa dosť zdráhaš požiadať ma o pomoc – MH

Nuž, toto je jeden z prípadov, keď mi môžeš pomôcť len ty – JW

Je to rada druhu „najlepší priateľ“? – MH

Nič v zlom, ale nevybral by som si práve teba aby som sa opýtal na radu v rámci normálnych schôdzok – JW

John, prestaň byť tak tupý. Kvôli čomu potrebuješ radu práve odo mňa? – MH

Sherlock – JW

Podľa  mojich značných vedomostí sa Sherlock nedostal do žiadnych problémov, takže sa musím spýtať – čo so Sherlockom? – MH

Vieš, zvykol som si myslieť, že ste obidvaja viac menej samotári. Ten typ ľudí, ktorí sa nezamiluje.  Myslím tým, nevidel som ťa prejaviť o niekoho záujem roky – JW

A Sherlock vyhlásil, že vzťahy nie sú „jeho parketa“ a že je „ženatý so svojou prácou“ tak, ako som si to vždy myslel o tebe, ale teraz máš Grega a vy dvaja ste spolu ako nadržaní teenageri a ja tak rozmýšľam, možno som sa mýlil? – JW

Myslíš, že by sa Sherlock mohol… zamilovať? – JW

Bože môj – MH

Mycroft? – JW

Pošlem auto – MH

Práve sa potuluje po byte v plachte. Onedlho sa spontánne vznietim zo sexuálneho napätia – JW

Predpokladám, že sa potom nepotrebujem pýtať aké sú tvoje zámery voči môjmu bratovi – MH

Moje zámery zahŕňajú hodenie toho bledého bastarda do postele, zatiaľ čo na sebe bude mať veľmi málo oblečenia – JW

Hoci ohľadom toho budem perfektný gentleman – JW

Prosímprosímprosím daj mu prípad, ktorý vyžaduje oblečenie – JW

Za chvíľu zavolá detektív Carter – MH

 

Sherlock konečne našiel nejakú osobu schopnú zaujať ho  – JW

Dobre, mal by som začať hľadať svadobný dar? – MH

Je to The Woman  – JW

Oh. To nie je dobré – MH

Áno, nie je to práve dobré – JW

Doteraz som počul 38 prekliatych orgazmických sms upozornení – JW

Neviem, čo môžem spraviť, John – MH

Môžeš ma odtiaľto, dočerta, dostať, pokiaľ nezačujem ďalšie – JW

Čokoľvek robí, prestane, aby sa na ne mohol pozrieť – JW

Pošlem auto. Pobaľ sa, dnes môžeš zostať u mňa – MH

 

Prečo si na noc uniesol Johna? – SH

Pretože ma o to požiadal – MH

Áno, ale prečo? – SH

Kto môže vedieť, čo sa v skutočnosti deje v srdci Johna Watsona? – MH

Jeho srdce? Výraz je v „mysli“, čo s tým má dočinenia srdce? – SH

Dávaj na seba pozor, drahý brat – MH

 

Všetky časti ľudského tela v chladničke sú označené a poriadne uskladnené – SH

To viem – JW

Nemyslím, že som povedal niečo, čo by ťa mohlo veľmi naštvať – SH

Nie, nepovedal – JW

Tak prečo si odišiel? A prečo zo všetkých ľudí práve ku Mycroftovi? – SH

Pretože ja a Mycroft sme starí priatelia a ja s ním môžem stále počítať keď potrebujem pomoc – JW

Ale prečo si odišiel? Čo sa stalo? – SH

Na to nemusím odpovedať – JW

John!- SH

Dobrú noc, Sherlock – JW

 

Nebezpečná noc – MH

Začnem hľadať – JW

Tvoja fádna priateľka sa bude hnevať – MH

To je v poriadku. Aj tak je fádna – JW

 

Pre všetko na tejto zemi, prečo potrebuješ deväť stehov a dlahu na ruku? – MH

Sherlock ma zobudil ďalším zo svojich skurvených žialiacich skladieb pre ňu – JW

Udrel som päsťou do steny. Preveď niečo z mojich peňazí na účet pani Hudsonovej ako platbu za opravu dier, mohol by si? – JW

Dier, množné číslo? – MH

Áno – JW

Neobťažuj sa ísť domov. Vonku ťa bude čakať auto. Greg ti donesie všetko  čo budeš potrebovať na zajtrajšok – MH

Mohol by som z toho v skutočnosti spraviť viac dní – JW

Akokoľvek dlho potrebuješ – MH

 

Vypočúvajú ma. Takto sa cítia teroristi? – GL

Nie. Sherlock je omnoho horší – MH

John je potom skurvený svätec – GL

Lepšieho muža by som nenašiel – MH

Ak by si ho nepoznal, mohol by si takmer povedať, že mu na Johnovi záleží – GL

Ale my ho poznáme a až príliš dobre. Dokonca ani rodinná náklonnosť ma nezaslepí pred faktom, že Sherlock nikdy nebude hoden Johnovej úcty– MH

Úbohý bastard – GL

 

Prečo stále odchádzaš? – SH

Pretože niekedy je lepšie odísť ako zostať – JW

 

Mal by som si pokúsiť nájsť ďalšiu fádnu priateľku? – JW

Dokonca i ty rozpoznáš, že sú fádne… – MH

Príliš sa snažím? – JW

Trochu, áno – MH

 

Mycroft je zas vo vláde. Bond Maratón? – GL

Budeme jesť popcorn a zostaneme hore celú noc klebetiť ako teenagerky? – JW

Nuž, zajtra mám prácu, takže to pravdepodobne bude pivo, hranolky a odkvacnutie  na gauči do jedenástej – GL

To znie perfektne – JW

 

Bojím sa o teba, John. Želám si, aby si sa po Londýne netúlal tak neskoro – MH

Sú to buď prechádzky alebo jeho skladanie – JW

Nabudúce si so sebou zober zbraň – MH

Spravil som niečo Johnovi? – SH

To nie je moja vec – MH

Ty nerešpektuješ hranice! Podľa teba je to vždy tvoja vec! – SH

Táto nie – MH

Nerozumiem – SH

Nikto z nás nerozumie, Sherlock. Je to niečo, čo sa nedá pochopiť– MH

 

John sa mi vyhýba a ja netuším prečo – SH

Oh, konečne si vytiahol hlavu z piesku  a všimol si to?  Už bolo načase – GL

Čo? – SH

Nič, len sa ti vyhýba odkedy, oh, odkedy si zobral Adlerovej prípad – GL

Oh – SH

Nemá ju rád – SH

Je to časť toho všetkého, áno – GL

Tak potom čo je ten zvyšok? – SH

To nie je moja vec – GL

TAK ČIA JE TO VEC?! – SH

 

 

Poslal si auto? – JW

Nie…- MH

Je tu taktiež Anthea –JW

Tak potom verím, že budeš v bezpečí. A ak nie, nikto ju už nikdy neuvidí – MH

Tak dobre, hádam uvidím o čo jej ide – JW

Čo je to?- MH

Je nažive – JW

….

Tušil som to. Dúfal som, že nie, ale tušil som -MH

Je mi to ľúto – MH

Je v posranom byte – JW

Pivo? – GL

Prosím- JW

Zas si zobral Johna?- SH

Zľutoval som sa nad Johnom – GL

Zabralo ti to tak dlho pokiaľ si si všimol? – GL

… Bol som vo svojom paláci – SH

Odišla Adlerová? – GL

Nie. Záleží na tom? – SH

John sa teda ešte chvíľu nevráti – GL

 

Sherlock bude čoskoro naspäť.  Adlerová je mimo hry – MH

K- JW

Nikdy ju nemiloval, John – MH

Nikdy nikoho nemiloval – JW

Si intoxikovaný?- MH

Nie, len opitý – JW

 

Poslal si ho naspäť opitého?! – MH

Povedal si, že Sherlock je preč! – GL

Došiel som k záveru, že zaspí skôr ako sa Sherlock vráti! – GL

Je to zlé? – GL

Môže byť. Uvidíme – MH

Váham sa opýtať, ako sa dnes ráno máš – MH

Neviem. Hoci opicu mám riadnu  – JW

Nie som si ani istý, či chcem vedieť či som spravil niečo pochybné – JW

Greg si želá, aby si vedel, že je v duchu s tebou – MH

Vďaka, obidvaja. Dajte si na mňa kávu – JW

Nazdravie! – MH

Niečo som musel povedať. Vyhýba sa očnému kontaktu – JW

Priznal si sa mu so svojou láskou – MH

Kriste, vďaka tebe zniem ako príbeh Jane Austen – JW

Bojím sa spýtať – JW

Zatni zuby, Kapitán – MH

Áno, ďakujem vám, vaše Veličenstvo – JW

Sarkazmus je neatraktívny, John – MH

Počul si sa niekedy? Sarkazmus je Holmesovský rodný jazyk – JW

Poslal si Grega – JW

Poslal – MH

Ďakujem ti – JW

Uži si Dartmoor- MH

Snáď áno – JW

 

Sú v poriadku? – MH

Nemyslím si. Niečo sa stalo, ale neviem čo – GL

Oh Bože! -MH

Áno – GL

Dal si Sherlockovi prípad – JW

Nie- GL

Spýtaj sa Mycrofta – GL

Dal si Sherlockovi prípad? – JW

Nie – MH

Spýtal si sa Grega? – MH

On mu tiež žiadny nedal, spýtal som sa ho ako prvého – JW

Čo robí?- MH

Nie som si istý. Je okolo mňa strašne nesvoj. A tajnostkársky – JW

Drogy to nie sú, skontroloval som to –JW

Obávam sa, že neviem – MH

Prišiel si na to? – MH

 

Mám dvojitú vraždu, chýbajúca vražedná zbraň. Zaujatý? – GL

Nemôžem. Mám schôdzku – SH

Takže… – JW

Áno?! – MH

Sherlock mal schôdzku. Prosím povedz mi, že si to bol ty! – MH

Áno, bol – JW

Môžem povedať šťastný ohlasujúci vtip?– MH

Áno, môžeš – JW

Ale možno nie v blízkosti pani Hudsonovej – JW

 

Gratulujem, priateľu – GL

Vďaka! – JW

 

Bolo načase, Sherlock, bolo načase – GL

Bol som enormne hlúpy, všakže? – SH

Bol. Ale aspoň si na to prišiel– GL

 

John Watson je pre teba až príliš dobrý – MH

Viem – SH

Je to všetko dosť podivuhodné, však? – SH

Neublíž mu. Správa odo mňa aj od Grega – MH

Nemal by si sa ako môj starší brat vyhrážať Johnovi? – SH

Sme len bratia. John a ja sme starí priatelia – MH

 

 


 

Původní povídku napsal/a inspiration_assaulted – Old Friends

6 komentářů Přidejte váš

  1. kratulablog napsal:

    Perfektní! Potřebovala jsem něco odlehčeného, co pobaví a potěší a tohle se přesně strefilo do mé nálady.

  2. kamivon napsal:

    nádhera, chudáček zmatený Sherlock je k sežrání😛

  3. KalamityJane napsal:

    Úchvatné, miluju tuhle formu povídek. Občas mi trvalo se zorientovat, ale jako celek je to moc pěkné❤

  4. helsl napsal:

    Ach, zbožňuju jejich textovky a Mycroft je skoro tak dobrej jako Sherlock. A můžu se smát, vesele a uvolněně, bez obav, strachu a stresu, co zlého je v příštím odstavci potká. Děkuju, Leylon, za pohodový večer.

  5. hanetka napsal:

    Milé. Tyhle povídky ve formě zpráv se mi vždycky strašně líbí – člověk si toho spoustu musí domyslet, co není řečeno naplno, ale o to víc si to vychutná. Díky moc.

  6. Rowana napsal:

    To bylo skvělé. Díky! Občas jsem se mezi jednotlivými filmy trochu ztrácela, ale povídku jako takovou jsem si náramně užila.

Necháte mi komentář?

