Pro klidný večer (toto není povídka :P)

dne

Dneska je výročí seznámení Johna a Sherlocka. A protože je mi ze 4. série jako z celku pořád tak nějak smutno, hledám, čím bych si spravila chuť (protože invektiv plné sociální sítě to poslední dobou fakt nejsou).

Takže čtu (hodně). A píšu (trochu). A překládám. A kupodivu, taky mě napadá docela dost povídek… (Snad je zvládnu zrealizovat.) Ale proč se tu tak zjevuju – narazila jsem na stránku, kde si můžete namixovat různé zvuky tak, abyste si vytvořili takové zvukové prostředí – a první, co se mi chtělo vytvořit, je pochopitelně 221B…

Nejsem samozřejmě první, ale tohle zvukové schéma mně osobně vyhovuje, takže…

Sherlock po několika dnech nečekaně usnul na pohovce. Hlava mírně nakloněná do strany, jedna ruka volně visí dolů. John ho musel přikrýt, protože i když v krbu hoří oheň, pořád je v obývacím pokoji trochu chladno. Pod okny tiše hučí noční londýnská doprava. Nejlepší čas na to, číst si knížku, protože teď ho detektiv aspoň nebude prudit dedukcemi o ději.

Zvukové schéma najdete TADY. (Do sluchátek je to lepší)

Krásnou dobrou noc. ♥

🙂

mia

 

15 komentářů Přidejte váš

  1. Kačí napsal:

    Ahoj, opět další nesouvisející dotaz 🙂 Jaké je heslo k povídce Už jsem (za tebou) od Atlin Merrick? Děkujuuuu 😉

    1. miamam napsal:

      PS – jako První setkání 😉

      1. Kačí napsal:

        Já snad zkoušela úplně všechny možné kombinace, ale tohle mě opravdu nenapadlo… 😅 Letím číst!! 😉

  2. Kačí napsal:

    Ehm, ahoj, vím že to nesouvisí s příspěvkem, ale chtěla bych poprosit o nějaký dobrý tip na Sherlock/Irene fanfikci. I když dávám přesnost Johnlocku, ráda bych měla s čím porovnávat. 😉😊

    1. miamam napsal:

      Ahojky, tenhle par ja vubec nectu, takze nemam fakt ani jeden tip… Zkus na fb skupinu Open slash, sice tohle slash neni, ale lidi shipujou kdeco, treba se ti nekdo ozve. 🙂

      1. Kačí napsal:

        Jůůů, ani nevíš jak moc mě tvoje odpověď potěšila. 😉😅 Děkuji za tip a samozřejmě ti nesmím zapomenou pochválit tvůj úžasný, skvělý, perfektní blog! ❤️
        Kačí

  3. Hellen napsal:

    Tak jsem se po delší pauze zastavila omrknout novinky a tohle je zcela geniální. Po shlédnutí čtvrté řady mi hlavou začla létat hromada námětů k povídce/kám a tohle je neskutečně umocňuje 🙂 Děkuji

  4. helsl napsal:

    A povídka by, pěkně prosím, nebyla? Pořádně šťavnatá nebo decentně něžná, to je jedno; hlavně aby měla šťastný konec, ten po tom zklamání všichni strašně potřebujeme.

    1. hanetka napsal:

      Když ještě chvilku vydržíte… něco se chystá. 😉

  5. Lea napsal:

    oh 😀 akurát sedím na intráku sama na izbe, je 22:43 a mala by som sa učiť americkú históriu 😀 no ja počúvam tvoje audio a veruže by som radšej mala večer ako oni než ako ten svoj 😀 nikdy mi ešte nenapadlo použiť na vizualizáciu nie melodiu ale také tie bežné obyčajné zvuky a… ono to má skutočne niečo do seba, použiť pre zmenu nejaký iný zmysel, sluch, namiesto čistého čítania? Naberá to iný rozmer akosi abstraktnejší ale zároveň skutočnejší 😀
    Vďaka krásne 🙂

  6. Roedeer napsal:

    Teda Miamam, na co ty nepřijdeš :] A co když na stránce 194 přestane Johna to čtení bavit a on se přistihne, že řádky se mu transformovaly do jediné myšlenky, a to jak by mohl příliš dlouho spícího Sherlocka vzbudit a z jakých důvodů by ho mohl vzbudit… Když něco takového napíšeš, bude to lepší než celá čtvrtá řada.

  7. Kačí napsal:

    Páni, tohle bych mohla poslouchat pořád ❤️ Rozhodně se mi při tom bude dnes dobře usínat. 🙂

  8. Kat napsal:

    Ahoj , no teda dík , byla jsem 3 hodiny tuhá a nikdo se mi nedovolal 😀

  9. venomPunk napsal:

    Upokojujúce…až som mala chuť sa priblížiť s vankúšom a ukončiť to iritujúce funenie 😀
    Ale v rámci určitého nostalgického naladenia – veľmi podarené 🙂

  10. Irenejis napsal:

    To by se vážně dalo poslouchat na dobrou noc 😊 Neuvěřitelně uklidňující ❤

Necháte mi komentář?

